jeffreyaerox Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) Misschien ben ik aan het zeuren maar misschien ook wel niet ? ik weet ook niet of er mensen zijn die het met me eens zijn, maar ik heb alle tot nu toe uitgekomen screenshots eens goed bekeken en vind toch dat er veel screens zijn die matige beelden vertonen met bijvoorbeeld: gebouwen op de achter grond die wel opgeplakt lijken , dat gezicht van roman lijkt wel 1 bijelkaar geplakt ''object''. sommige voorwerpen heel hoekig en puntig, komt dat door de kwaliteit van de screens of is het gewoon zo dat rockstar nog helemaal niet ver met die graphics en afwerking is en je dat dus ook kan aflezen van de screens(mijn mening) en ze ons in maart gaan vertellen dat de game in oktober uitkomt, hmm ik heb toch een naar voorgevoel.... Bewerkt: 17 januari 2008 door jeffreyaerox Reageren
Gta-killer Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 De meeste screens die uit zijn zijn al een paar maanden geleden gemaakt dus onderhand zullen ze wel wat verder zijn met de game. Maar soms heb ik ook nog wel het gevoel dat ze nog lang niet klaar zijn en het is best mogelijk dat het weer wordt uitgesteld, maar ik hoop heel erg dat het ergens rond april uitkomt. Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Ja dat is waar hopen dat de screens die bij de volgende preview van eind deze maand er beter uitzien, wieweet.. Reageren
TomHagen Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Ja dat is waar hopen dat de screens die bij de volgende preview van eind deze maand er beter uitzien, wieweet.. Misschien heb je ingescande screenshots bekeken, die zijn inderdaad veel minder. De screenshots in de Gallerij (rechtsboven) zijn naar mijn mening erg mooi. Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Ik zal 2 voorbeelden geven: bekijk die fabriek op de achtergrond ( kan ook een laadfout zijn maar toch slecht) die wolkenkrabbers op de achtergrond erg zwak het lijken wel plakplaatjes alhoewel ''niko'' toch niet ver van het gebouw afstaat. Ps. deze afbeeldingen komen uit de gallerij. Reageren
philip14 Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Dat vind ik nog wel mee vallen, als je het niet mooi vind moet je dit filmpje maar even bekijken, dat weet je wel hoe mooi IV gaat worden http://www.gametrailers.com/player/usermovies/153799.html Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 @philip14 Haha ja daar heb je ook weer een punt Reageren
2fast{0} Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 De screens zijn matig omdat het in-game beelden zijn. Het spel zal er natuurlijk top uit zien. Reageren
dj.tappie Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Dat vind ik nog wel mee vallen, als je het niet mooi vind moet je dit filmpje maar even bekijken, dat weet je wel hoe mooi IV gaat worden http://www.gametrailers.com/player/usermovies/153799.html ha ha jep...wat is het toch ook lelijk gemaakt achteraf.... Reageren
philip14 Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Dat vind ik nog wel mee vallen, als je het niet mooi vind moet je dit filmpje maar even bekijken, dat weet je wel hoe mooi IV gaat worden http://www.gametrailers.com/player/usermovies/153799.html ha ha jep...wat is het toch ook lelijk gemaakt achteraf.... Dat zullen we over een paar jaar ook wel denken over IV Reageren
Sdajafol Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 De screens zijn matig omdat het in-game beelden zijn. Het spel zal er natuurlijk top uit zien. Hoe kan het spel er nou top uit zien als de in-game beelden matig zijn? Voor zover ik weet is in-game gewoon in-game Reageren
2fast{0} Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) De screens zijn matig omdat het in-game beelden zijn. Het spel zal er natuurlijk top uit zien. Hoe kan het spel er nou top uit zien als de in-game beelden matig zijn? Voor zover ik weet is in-game gewoon in-game Mischien dat ze nog niet de hele achtergrond afhebben ? Er zal vast wel een verklaring voor zijn. Bewerkt: 17 januari 2008 door 2fast{0} Reageren
thug Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 de beelden waren mischien nog niet maar ziet er tot nu toe goed uit. maar de gta games waren nooit top in graphics de gameplay was het belangrijkste. Reageren
L-Yah Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Wat ook een belangrijke rol speelt in de afbeeldingen, is dat Rockstar voor GTA4 een bepaalde overlay op de texture gebruikt. Op screenshots ziet dat er niet mooi uit omdat dan het beeld stil staat, maar een maal bewegend is het wel heel mooi. Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 De 2e screen die jeffreyaerox heeft gegeven is een heel oude screen. Toen was IV nog niet eens 50% af. Het is toch algemeen bekent dat oude screens er vaak slecht uitzien omdat de game dan nog niet af is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.