Jump to content

Matige screenshots


jeffreyaerox

Recommended Posts

Misschien ben ik aan het zeuren maar misschien ook wel niet ? ik weet ook niet of er mensen zijn die het met me eens zijn, maar ik heb alle tot nu toe uitgekomen screenshots eens goed bekeken en vind toch dat er veel screens zijn die matige beelden vertonen met bijvoorbeeld: gebouwen op de achter grond die wel opgeplakt lijken , dat gezicht van roman lijkt wel 1 bijelkaar geplakt ''object''. sommige voorwerpen heel hoekig en puntig, komt dat door de kwaliteit van de screens of is het gewoon zo dat rockstar nog helemaal niet ver met die graphics en afwerking is en je dat dus ook kan aflezen van de screens(mijn mening) en ze ons in maart gaan vertellen dat de game in oktober uitkomt, hmm ik heb toch een naar voorgevoel....

Bewerkt: door jeffreyaerox
Link to comment
Delen op andere websites

De meeste screens die uit zijn zijn al een paar maanden geleden gemaakt dus onderhand zullen ze wel wat verder zijn met de game.

Maar soms heb ik ook nog wel het gevoel dat ze nog lang niet klaar zijn en het is best mogelijk dat het weer wordt uitgesteld, maar ik hoop heel erg dat het ergens rond april uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is waar hopen dat de screens die bij de volgende preview van eind deze maand er beter uitzien, wieweet..
Misschien heb je ingescande screenshots bekeken, die zijn inderdaad veel minder. De screenshots in de Gallerij (rechtsboven) zijn naar mijn mening erg mooi.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal 2 voorbeelden geven:

bekijk die fabriek op de achtergrond ( kan ook een laadfout zijn maar toch slecht)

die wolkenkrabbers op de achtergrond erg zwak het lijken wel plakplaatjes alhoewel ''niko'' toch niet ver van het gebouw afstaat.

Ps. deze afbeeldingen komen uit de gallerij.

post-68787-1200571228_thumb.jpg

post-68787-1200571240_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

De screens zijn matig omdat het in-game beelden zijn. Het spel zal er natuurlijk top uit zien. :Y

Hoe kan het spel er nou top uit zien als de in-game beelden matig zijn? Voor zover ik weet is in-game gewoon in-game :puh:

Mischien dat ze nog niet de hele achtergrond afhebben ? Er zal vast wel een verklaring voor zijn.

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook een belangrijke rol speelt in de afbeeldingen, is dat Rockstar voor GTA4 een bepaalde overlay op de texture gebruikt. Op screenshots ziet dat er niet mooi uit omdat dan het beeld stil staat, maar een maal bewegend is het wel heel mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...