Jump to content

Matige screenshots


jeffreyaerox

Recommended Posts

De 2e screen die jeffreyaerox heeft gegeven is een heel oude screen. Toen was IV nog niet eens 50% af. Het is toch algemeen bekent dat oude screens er vaak slecht uitzien omdat de game dan nog niet af is?

Hij klaagde volgens mij ook niet echt om de beeldwaliteit van de screens maar om de foutjes die erin zaten.

De grapfics zullen stukje beter zijn geworden sinds toen maar ze zijn denk ik vooral bezig geweest met allerlij bugs eruit te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste screens die uit zijn zijn al een paar maanden geleden gemaakt dus onderhand zullen ze wel wat verder zijn met de game.

Maar soms heb ik ook nog wel het gevoel dat ze nog lang niet klaar zijn en het is best mogelijk dat het weer wordt uitgesteld, maar ik hoop heel erg dat het ergens rond april uitkomt.

ik denk niet dat gta4 nog een x wordt uitgesteld... ze hebbe nu jack thompson voor de regter gesleept om rondom de release van gta4 niet veel gezeur van hem zullen krijgen,,, en het zal ook niet kloppen met de trailers.. ze zijn nu alle 3 uit en ze laten ons niet een half jaar zonder wachten.

ps:

als je dat filmpje ziet denk je bij jezelf... wat zijn die ouwe gta's tog stront lelijk:p

Bewerkt: door mastala
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...