Jump to content

Hulp bij:Accidents Will Happen

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is egt een moeilijke missie :duh: HELP! heb alles opgevolgt bij wikigta heb hem op de ps2 misschien weten jullie wat handige tips :eten: Bedankt alvast

Geplaatst:

Mijn tip is, ga niet te snel over de stunts. En geef vol gas in de rechte stukken wegen, doe gewoon rustig aan. Zo zou het moeten lukken, succes. ;)

Geplaatst:

Dit lukt al aardig maar ik zit steeds dat als ik uit de auto wil gaan stappen en de antennes van het politie bureau wil stuk schieten dat ik zelf dood gaa of ik haal het nooit binnen de tijd.Of heb ik nou het topic een verkeerde naam gegeven?

Geplaatst:

Dan is het handig om bij het eerste politiebureau waar je de antennes moet vernietigen de politiehelikopter te pakken die op het dak staat, daar kun je naar de andere politiebureau's mee vliegen. En ga als laatst naar de autospuiterij rechts boven aan het tweede eiland, want daar staat vlakbij een moter geparkeerd die je kan overspuiten om je wantedlevel kwijt te raken. In ieder geval succes met de missie. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

ik ga gelijk beginnen. :dans:Kan je ook met de helicopter de antennes vernietegen gewoon er tegenaan vliegen?

Bewerkt: door Vic Vanc
Geplaatst:
O jammer ik ga steeds dood bij het 2e gebouw :N Maarja het gaat steeds beter ^_^

zoek even met de zoek functie er zijn al meerdere topics over deze missie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...