Vic Vanc Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Het is egt een moeilijke missie HELP! heb alles opgevolgt bij wikigta heb hem op de ps2 misschien weten jullie wat handige tips Bedankt alvast Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Mijn tip is, ga niet te snel over de stunts. En geef vol gas in de rechte stukken wegen, doe gewoon rustig aan. Zo zou het moeten lukken, succes. Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Dit lukt al aardig maar ik zit steeds dat als ik uit de auto wil gaan stappen en de antennes van het politie bureau wil stuk schieten dat ik zelf dood gaa of ik haal het nooit binnen de tijd.Of heb ik nou het topic een verkeerde naam gegeven? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Dan is het handig om bij het eerste politiebureau waar je de antennes moet vernietigen de politiehelikopter te pakken die op het dak staat, daar kun je naar de andere politiebureau's mee vliegen. En ga als laatst naar de autospuiterij rechts boven aan het tweede eiland, want daar staat vlakbij een moter geparkeerd die je kan overspuiten om je wantedlevel kwijt te raken. In ieder geval succes met de missie. Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) ik ga gelijk beginnen. :dans:Kan je ook met de helicopter de antennes vernietegen gewoon er tegenaan vliegen? Bewerkt: 17 januari 2008 door Vic Vanc Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Nee, je kunt de antennes alleen vernietigen met een bazooka. Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 O jammer ik ga steeds dood bij het 2e gebouw Maarja het gaat steeds beter Reageren
klaasko Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 O jammer ik ga steeds dood bij het 2e gebouw Maarja het gaat steeds beter zoek even met de zoek functie er zijn al meerdere topics over deze missie Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Gehaalt maar wel met 1 cheat:( 1 keer kan tog geen kwaad Bedankt voor de tips:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.