f-16gek Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik heb nu al de shamal misile mod in mijn main.scm staan. Nu wil ik dus ook jou missie toevoegen. Maar welke codes moet ik dan toevoegen? Alvast Bedankt Reageren
Tjerk Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Stuur maar even een pb naar mij, dan regel ik wel dat voor je of vind je het wel een goeie oefening voor je zelf, om het zelf te doen? Reageren
koppieforum Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 ik heb een leuke missie voor je die je misschien kunt maken precies het zelfde als de missie highjack alleen dan met shamals en naar een ander vliegveld als je het een leuk idee vind probeer hem dan maar eens Reageren
FerryN Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 ik heb een paar opmerkingen, Op de einde als ze je insluiten, 3 schoten er en een zat op zijn hurken omzich te beschermen, neem aan dat die normaal moet schieten. En toen de missie afgelopen was begon die grove gast op me te schieten. en die indicatieblokjes waren erg klein, behalve de eerste, die was goed. Voor de rest vond ik hem wel grappig maar vrij makkelijk, hoop dat je meer missies maakt! Greetz Ferryn Reageren
Tjerk Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Bedankt voor je comentaar: 1. Dat is vrij moeilijk optelossen, maar ik heb nu een betere manier gevonden. 2. Dat is nu ook verholpen 3. Weet ook hoe je dat anders moet doen. En mijn 2de missie komt morgen of overmorgen uit, maar ik kan er voor kiezen of het makkelijk wordt of moeilijk, dat moet je zelf maar zeggen. je kan in totaal ongeveer 78 balla's afschieten, dus die kunnen of allemaal behoorlijk sterk, of slap worden Zeg het maar. Reageren
FerryN Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Bedankt voor je comentaar:1. Dat is vrij moeilijk optelossen, maar ik heb nu een betere manier gevonden. 2. Dat is nu ook verholpen 3. Weet ook hoe je dat anders moet doen. En mijn 2de missie komt morgen of overmorgen uit, maar ik kan er voor kiezen of het makkelijk wordt of moeilijk, dat moet je zelf maar zeggen. je kan in totaal ongeveer 78 balla's afschieten, dus die kunnen of allemaal behoorlijk sterk, of slap worden Zeg het maar. Middel sterk van middel slap Nee, ff serieus, je kan toch ook twee main.scms maken? Een voor mensen die moeilijk niet halen en een voor Diehards Greetz Reageren
Tjerk Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Is goed, Maar ik heb nog een behoorlijk vervelende bug die ik er eerst uit wil halen. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Is dat mijn getransformeerde missie ? Tom Reageren
Tjerk Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Nee, die maak ik vast nog wel , maar ik was al begonnen met deze. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Ik heb altijd wel zin om een missie te maken maar nooit om alles te doen, µ Anders maken we een keertje 1 tesamen ? Tom Reageren
Tjerk Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 2e missie is uit! check de hoofdpost voor meer informatie. Reageren
AwiVC Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 2e missie is uit! check de hoofdpost voor meer informatie. M'n GTA loopt vast op het moment dat ik je marker in ren Reageren
Tjerk Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Heb je de nieuwe al geprobeert, ik heb hem vervangen Reageren
don14haas1 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 ik ga het nu ook proberen ik hoor van iedereen hier dat het leuk is dus ik ga effe kijken Reageren
Tjerk Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ik ben benieuwd of het jou lukt om het te spelen, want om een of andere reden loopt deze missie bij sommige mensen vast als ze in de marker lopen. Dat gebeurde bij mij eerst ook 1 op de 20 keer. Je kan altijd vaker proberen als het de eerste keer niet lukt. Ik ben trouwens alweer bezig met missie 3 en 4, deze zullen kleiner zijn dan missie 2, omdat ik niet weer wil, dat maar een paar mensen het kunnen spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.