DenkaanHenk Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 De tweede missie is alleen maar beter, alleen het is wel te overdreven met die moters en helikopters vind je niet. Echt goed gemaakt tjerk, hopelijk komt er ook nog een derde final missie. Reageren
Tjerk Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Jippie , Iemand die hem heeft kunnen spelen . Bedankt voor je commentaar, alleen al meer reden om door te gaan met de missie reeks met zulk commentaar. Ik denk niet dat er nog zoiets komt al een "Final Mission" , omdat het niet echt een serie is. Mijn 3e missie is nu zo goed als klaar, maar ik wil hem releasen met missie 4 omdat deze wel met elkaar te maken hebben (Missie 3 is namelijk een voorbereiding op Missie 4). Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Gewoon eventjes voor te weten hoor maar heb je mijn missie uitenidelijk ook gebruikt ? Voeg me ook toe op msn, kunnen we dan samen eens 1 maken Tom Reageren
Tjerk Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ik heb jou missie er niet voor gebruikt, ik heb alles gewoon gezogen uit mijn linker teen. Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ik vind het een goede missie, ik heb nog een sugestie: Zet al het verkeer uit ook de politie. Omdat de ambulance en de brandweer kwamen werd het een grote chaos, en spawnde de ballas toen niet goed. Er zat een bug in dat CJ tijdens de cutscene op alle homies begon te schieten, verder leuk gedaan op het laatst, beter dan om zelf rijden. Reageren
Tjerk Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Bedankt voor je commentaar. Ik zal er aan de toekomst aan denken. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ik wil hem graag spelen, maar als ik in de rode amrker loop loopt m'n PC vast. Iemand een oplossing? Van Johannes47 Reageren
Tjerk Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Meer mensen hebben dat probleem, ik snap niet hoe dat komt helaas . Ik kan het ook niet makkelijk fixen omdat hij het bij mij prima doet. Ps: ik had het probleem eerst ook héél soms, maar de volgende keer dat ik het probeerde deed hij het wel weer gewoon. Reageren
PatrickW Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Meer mensen hebben dat probleem, ik snap niet hoe dat komt helaas . Ik kan het ook niet makkelijk fixen omdat hij het bij mij prima doet.Ps: ik had het probleem eerst ook héél soms, maar de volgende keer dat ik het probeerde deed hij het wel weer gewoon. Je moet gewoon nog een keer heel kritisch kijken naar de code in dat stuk van je scm file, sommige fouten treden alleen in bepaalde situaties op en kun je dus alleen door heel nauwkeurig te kijken en goed na te denken vinden. Reageren
Tjerk Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Nee, daar gaat het niet om. Ik denk dat hij vastloopt omdat ik teveel laad aan het begin, en dat sommige computers dat niet aankunnen. De oplossing is dus simpel: gewoon minder laden aan het begin. Dus ik ga wat ik wil laden even opsplitsen. Reageren
game~skater Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 het is dat ik SA neit op de pc heb anders zou ik hem ook willen proberen,maar nu komt de vraag: zou je het kunnen filmen en op[ youtube zetten..? Reageren
Tjerk Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Dat heb ik al wel geprobeerd, maar geen een opneemprogramma doet het goed. Misschien kan iemand anders op dit forum het doen? Wil de gene die dit wel wil doen, even een pb'tje sturen? alvast bedankt Btw: Morgen release ik mijn mission pack, waaronder missie 1 en 2 <-- hopelijk nu wel gefixt 3, 4, en 5. Ik zet morgen screens en info in de hoofdpost. Reageren
AwiVC Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Dat heb ik al wel geprobeerd, maar geen een opneemprogramma doet het goed. Misschien kan iemand anders op dit forum het doen? Wil de gene die dit wel wil doen, even een pb'tje sturen? alvast bedankt Btw: Morgen release ik mijn mission pack, waaronder missie 1 en 2 <-- hopelijk nu wel gefixt 3, 4, en 5. Ik zet morgen screens en info in de hoofdpost. Release je je mission pack al bijna? Reageren
Tjerk Geplaatst: 14 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Jep, Nu! Maar ik heb missie 1+2 er uit gelaten. Die buggen te veel Maar als het goed is heeft iedereen die al gespeeld Meer info straks in de hoofdpost Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Ik heb de 3 nieuwe missies gespeeld, en ik ben er erg tevreden over. Alleen ik snap het nut van de derde missie niet zo, de eerste en tweede missies horen bij elkaar. Erg goed gedaan tjerk, ik vind dat jij wel een plaatsje verdient in GTA Mafia Stories als Scripter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.