Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tjerk

25

• DenkaanHenk

5

• .:TOM:.

5

• AwiVC

4

Geplaatst:

Ik wist al over wat de laatste missie ging xD, en nu kan ik hem spelen. Binnenkort kunnen jullie ook zon soort missie van mij verwachten ;) Maar iets laten we zeggen abstracter niet Tjerk ? Ik geef straks commentaar op de missie :puh:

Tom :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

:BOMBS_PASSED
0394: play_music 1
$TUT_MISSIONS_PASSED += 1
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 10000
00BA: show_text_styled GXT 'M_PASS' time 5000 style 1  // ~r~MISSION PASSED!//------------------------------------- 
return

Als je dat stukje verandert naar

:BOMBS_PASSED
0394: play_music 1
$TUT_MISSIONS_PASSED += 1
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 10000
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 10000 time 5000 style 1
return

Het getal achter number is het getal wat er staat bij Mission Passed $<GetalAchterNumber> , nu staat er dus 10000, hetzelfde bedrag als jij de player geeft :)

De eerste missie was een beetje aan de saaie kant, je moest wel erg lang rijden met dat trage busje, wel respect voor die Cutscene/Tekst, dat kan ik nog niet xD

Oja, als de taxi je wegbrengt dan let ie niet echt op waar je staat en rijd je dus over xD Niet heel erg, beetje irritant.

Ik ga nu missie #2 doen :)

Missie 2 was weer een beetje aan de saaie kant omdat het totaal niet moeilijk is om de auto te achtervolgen, misschien had je ze iets roekelozer moeten laten rijden of tijdens de achtervolging een paar Ballas/ Vagos CJ moeten laten aanvallen, in ieder geval iets waardoor het niet saai ergens achter aan rijden wordt. Ik vond de cutscene weer zo mooi, ik ben er echt jaloers op xD

Onto mission 3 danmaar :)

Pfoe, het was tenminste niet zo'n roteind rijden maar wel erg veel Ballas zeg, wat vrij irritant is aangezien ze Immune_to_headshot ofzo waren xD Toch niet echt problemen, misschien had je er een tijdklokje bij moeten zetten om het wat uitdagender te maken.

Bedankt voor de eind cutscene, de BOOM, ik was bang dat m'n computertje het niet aankon toen ik de code zag :7 maar het is gelukt, en het was wel grappig, alleen jammer dat Sweet zo weinig tegenstand kreeg tijdens het plaatsen van de bommen, de ballas focusde zich bijna alleen maar op mij, misschien had je er een paar vijandig tegenover sweet maar vriendelijk tegenover mij moeten zetten. Verder zit er op het einde een bug, je auto valt namelijk van een rothoogte Grove Street in waardoor ik helemaal omrolde en in de fik vloog..

Die laatste missie daar kan dus aan geschaafd worden, ook aan het feit dat de Save plaats niet meer werkte na de laatste missie.

Al met al leuke missies, waar heb je tutorials of iets gehaald over de tekst en cutscene's? Ik vind geen goede tuts voor Sannybuilder op het net :N:

Alvast bedankt en ga zo door, Groetjes Awi

Bewerkt: door AwiVC
Geplaatst:

Missie 2 lijkt erg op de missies 555 WE TIP en Snail Trail, ik vond missie 2 het leukste om te spelen. Want in missie 1 moet je ver rijden met dat busje, en in missie 3 doe je dingen die niks te maken hebben met missie 1 en 2. Dus ik ga voor missie 2. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Jep, ik vind missie 2 (4) ook het best gelukt, en zoals ik al zei: Missie 3 (5) was gewoon voor de grap ^_^ . Tjah, het is maar wat je saai vind, sommige mensen vinden in het reuzenrad gaan saai, en sommige durfen het niet. :7 Maar bedankt voor alle reacties :) En heeft iemand misschien ideeën voor volgende missie's? En dan wil ik van AwicVC vooral een totaal niet saaie horen ;)

Edit:

Ohja, AwicVC, ik wist dat van die beloningen al wel, maar ik had ff geen zin om het er uit te halen :puh:

Bewerkt: door tjerk
Geplaatst:
Jep, ik vind missie 2 (4) ook het best gelukt, en zoals ik al zei: Missie 3 (5) was gewoon voor de grap ^_^ . Tjah, het is maar wat je saai vind, sommige mensen vinden in het reuzenrad gaan saai, en sommige durfen het niet. :7 Maar bedankt voor alle reacties :) En heeft iemand misschien ideeën voor volgende missie's? En dan wil ik van AwicVC vooral een totaal niet saaie horen ;)

Edit:

Ohja, AwicVC, ik wist dat van die beloningen al wel, maar ik had ff geen zin om het er uit te halen :puh:

Missies in GTA worden al snel saai als je de actie beperkt, zorg er bij een achtervolging dus bijvoorbeeld voor dat er tijdens het achtervolgen vijanden achter je aankomen, een achtervolging terwijl jij achtervolgt dus. Met dat busje had je op bepaalde plekken een roadblock van Ballas kunnen zetten, dat had het al stukken moeilijker en uitdagender gemaakt. Lange stukken rijden is echter nooit zo leuk, maar voor die Spook missie had je wel een paar aanvallers kunnen maken. Ook is het altijd leuk als je de politie erbij betrekt, als Sweet een atoombom heeft geplaatst is het leuk als de politie je het heeft zien doen en je, terwijl je naar de rode marker rijd, bijvoorbeeld 2/ 3 sterren achter je aan hebt. Of gewoon flink wat Ballas achter je aan, want als je net een stuk of 30 van hun makkers hebt neergeschoten dan willen ze echt wel wraak en laten ze je niet zomaar wegkomen.

Geplaatst:

Ik ben het niet eens met je, AwiVC. Alleen maar een hoop schieten is één keer leuk, maar daarna ga je liever over op een andere missie. Ook script-technisch is alleen maar schieten enzo niet bepaald goed. Het is leuker om dingen te doen die minder voor de hand liggen dan Ballas op je afsturen en die je aan laten vallen waarna je die moet vermoorden, want IMO is dat gewoon saai. Daar draait heel het verhaal in SA al om, moeten extra mods daar ook nog eens over gaan?

Verzin iets origineels, zorg dat jouw missie anders is als die van vele anderen. En dan blijft die missie leuk, niet voor één keer, maar voor veel vaker. De storyline van SA vind ik in het begin saai, altijd hetzelfde met de Ballas, maar wordt leuker naarmate je meer kan en meer mag. Meer verschillende dingen, meer afwisseling. Als een spel altijd hetzelfde doet, is dat spel toch ook niet leuk meer? GTA SA heeft veel mogelijkheden, maak daar gebruik van!

Ik kan niet geen inhoudelijke commentaar geven op je missies, Tjerk. Zal misschien binnenkort eens kijken of ik wat opbouwende kritiek kan geven.

Geplaatst:

Bij missie 5 crasht hij nadat Ryder de bom heeft geplaatst bij mij ;) Misschien kan je daar eens naar kijken :puh: Ook spawnen er ballas in de plaats waar Ryder de bom plant. En als laatste, je moet op ongeveer 5 meter afstand staan en dan pas komen de ballas, zorg dat ze iets vroeger komen. Hier nog iets over missie 1. Steal The Bomb :

Als je de bom in de auto moet plaatsen en je verzet de auto gaat het niet meer heb ik gemerkt, zorg ervoor dat dit wel gaat of je zorgt ervoor dat je niet in de auto kan stappen ;) Verder is het inhoudelijk goed maar ook bij de cutscene zie je de taxi gewoon letterlijk spawnen bij het vliegveld, maak de fade wat langer.

Tom :cya:

Geplaatst:

Allemaal kritiek over missie 3+5(1+3) ^_^ Maar dat komt omdat 1. Bij missie 3 wist ik minder dan bij 4. 2. Missie 5 heb ik gewoon snel gemaakt, en me weinig aangetrokken van sommige bugs. Dus.... Laat nog wat van mij over héh :blauw:^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...