Jump to content

Pizza boy mission PS2


corvie

Recommended Posts

Hallo, ik heb vice city voor de PS2 maar de pizza boy missie lukt me niet. ik kan wel op zo'n brommer stappen enzo. maar dan staat er dat ik een drive-by moet doen. ik weet alleen niet hoe dat moet. kan iemand me helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

neem een brommerke en ga op de aangegeven plaats staan (aan het luik waar je u pizzas krijgt. Kijk dan op u kaart waar je de pizzas moet leveren en ga er geen.

Ga naast het ventje staan en kijk naar links of rechts en klik op de knop om te schieten. Ga dan naar het volgende ventje enz

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst op de scooter gaan zitten. Dan krijg je één persoon waar je een pizza naar toe moet brengen. Ga naar hem toe en doe zoals gezegd is een drive-by. Die kan je maken door eerst naar links of naar rechts te kijken en vervolgens te 'schieten' in dit geval gooien. Daarna moet je weer terug naar het pizzarestaurant (Vice Point, Little Haïti of Downtown) en krijg je 2 personen. Dit tot 10 toe. Je hebt telkens 5 minuten om al de pizza's te bezorgen. Je kunt ook keihard ervoorbij rijden (de klant) en dan de pizza gooien. Met een beetje geluk vangt hij hem dan wel. Gooi nooit tegen een boom/verkeerslicht of lantaarnpaal aan, dan pakt hij/zij hem sowieso niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat was ik nog vergeten maar het zijn er 6. Je kunt eerst beter even wachten totdat ze allemaal op de plattegrond staan en dan een 'planning' maken. In groepjes van 4 of 5. Voor als je er één misgooit of tegen een lantaarnpaal aan. Je moet je ook niks aantrekken van wat de 'kerel achter het loket' zegt. Ik dacht eerst dat als ik binnen een bepaalde tijd (minder dan 5 minuten) terug zou zijn ik een 'betere' baan zou krijgen. Naar aanleiding van: You'll never get a promotion unless you move faster this time.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij welke Pizza winkel heb je het gedaan? Ik heb het alle keren nog in Vice Point gedaan, alleen wel lastig als je er dan één op Prawn Eiland heb, ik heb bij de 10 meestal geluk. Dan zitten ze héél erg dicht op elkaar. Pas heb ik een keer zo'n klant doodgereden, dan is de missie ook meteen voorbij. Nu ga ik een keer proberen om de klant dood te rijden op het moment dat al m'n pizza's op zijn. Dan staat er geen roze pijltje meer boven. Opzich verdien je met die pizzamissie ook helemaal niks. Die klanten zeggen wel: Here's your cash, maar volgensmij krijg je bijna niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gedaan in Downtown. die is egt kut. maarjah... ik was al begonnuh.

moet je dehele tijd naar little haiti. schietuh ze me soms van me puch.

hoe wordt je trouwens super lid

[EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd. Je kunt dubbelposts voorkomen mbv. de EDITknop]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gedaan in Downtown. die is egt kut. maarjah... ik was al begonnuh.

moet je dehele tijd naar little haiti. schietuh ze me soms van me puch.

Je kunt hem wel in Little Haïti doen, maar dan moet je het doen voor je de missie Trojan Voodoo, dan hebben de Haïtians namelijk nog geen hekel aan je. Pas nadat je hun drugsfabriek opgeblazen hebt vallen ze jou altijd aan en proberen je dood te maken. Probeer daarom alles in dat gebied te doen (unieke stunten, hidden packages, rampages en bedrijven) voordat je die missie moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Naar het poppetje rijden, R2 of L2 (ligt aan welke kant je wil mikken) + Rondje...

Dit herhalen tot er Mission Passed staat. Dit is na de 10de keer..

Tmzom, kijk naar de Quote dit heb ik al gezegd, sterker nog je zegt het verkeerd het is R2 i.p.v. R1... <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...