corvie Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Hallo, ik heb vice city voor de PS2 maar de pizza boy missie lukt me niet. ik kan wel op zo'n brommer stappen enzo. maar dan staat er dat ik een drive-by moet doen. ik weet alleen niet hoe dat moet. kan iemand me helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 neem een brommerke en ga op de aangegeven plaats staan (aan het luik waar je u pizzas krijgt. Kijk dan op u kaart waar je de pizzas moet leveren en ga er geen. Ga naast het ventje staan en kijk naar links of rechts en klik op de knop om te schieten. Ga dan naar het volgende ventje enz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 moet ik dan dehele tijd naar dat raampke gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Je moet eerst op de scooter gaan zitten. Dan krijg je één persoon waar je een pizza naar toe moet brengen. Ga naar hem toe en doe zoals gezegd is een drive-by. Die kan je maken door eerst naar links of naar rechts te kijken en vervolgens te 'schieten' in dit geval gooien. Daarna moet je weer terug naar het pizzarestaurant (Vice Point, Little Haïti of Downtown) en krijg je 2 personen. Dit tot 10 toe. Je hebt telkens 5 minuten om al de pizza's te bezorgen. Je kunt ook keihard ervoorbij rijden (de klant) en dan de pizza gooien. Met een beetje geluk vangt hij hem dan wel. Gooi nooit tegen een boom/verkeerslicht of lantaarnpaal aan, dan pakt hij/zij hem sowieso niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Je kunt ook maar een bepaald aantal (ik dacht vijf) pizza's bij je hebben. Zodra je ze allemaal hebt weggegooid moet je weer terug naar dat raam om een nieuwe lading te helen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Ja, dat was ik nog vergeten maar het zijn er 6. Je kunt eerst beter even wachten totdat ze allemaal op de plattegrond staan en dan een 'planning' maken. In groepjes van 4 of 5. Voor als je er één misgooit of tegen een lantaarnpaal aan. Je moet je ook niks aantrekken van wat de 'kerel achter het loket' zegt. Ik dacht eerst dat als ik binnen een bepaalde tijd (minder dan 5 minuten) terug zou zijn ik een 'betere' baan zou krijgen. Naar aanleiding van: You'll never get a promotion unless you move faster this time. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 20 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Okej tanx. ik heb er 55 bezorgd en ik heb de missie dus voltoid, bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Bij welke Pizza winkel heb je het gedaan? Ik heb het alle keren nog in Vice Point gedaan, alleen wel lastig als je er dan één op Prawn Eiland heb, ik heb bij de 10 meestal geluk. Dan zitten ze héél erg dicht op elkaar. Pas heb ik een keer zo'n klant doodgereden, dan is de missie ook meteen voorbij. Nu ga ik een keer proberen om de klant dood te rijden op het moment dat al m'n pizza's op zijn. Dan staat er geen roze pijltje meer boven. Opzich verdien je met die pizzamissie ook helemaal niks. Die klanten zeggen wel: Here's your cash, maar volgensmij krijg je bijna niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Naar het poppetje rijden, R2 of L2 (ligt aan welke kant je wil mikken) + Rondje... Dit herhalen tot er Mission Passed staat. Dit is na de 10de keer.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Ok, hij heeft de missie gehaald en het is 3 keer uitgelegd. Maar nog geen slotje liever, er wordt al teveel om gevraagd en als er iemand anders komt kan die nog altijd vragen erover stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 20 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Ik heb hem gedaan in Downtown. die is egt kut. maarjah... ik was al begonnuh. moet je dehele tijd naar little haiti. schietuh ze me soms van me puch. hoe wordt je trouwens super lid [EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd. Je kunt dubbelposts voorkomen mbv. de EDITknop] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 eh niet dubbel posten alsjeblieft daar heb je een edit knopje voor, en je wordt superlid als je gekozen wordt door moderators, admin en superleden en megaleden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Ik heb hem gedaan in Downtown. die is egt kut. maarjah... ik was al begonnuh.moet je dehele tijd naar little haiti. schietuh ze me soms van me puch. Je kunt hem wel in Little Haïti doen, maar dan moet je het doen voor je de missie Trojan Voodoo, dan hebben de Haïtians namelijk nog geen hekel aan je. Pas nadat je hun drugsfabriek opgeblazen hebt vallen ze jou altijd aan en proberen je dood te maken. Probeer daarom alles in dat gebied te doen (unieke stunten, hidden packages, rampages en bedrijven) voordat je die missie moet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Een drive by (met ps2 moet je op r2, of r1 duwen, en dan schieten(in dat geval gooit ie een pizza)(moet je natuurlijk wel op de gast richten)()) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Naar het poppetje rijden, R2 of L2 (ligt aan welke kant je wil mikken) + Rondje...Dit herhalen tot er Mission Passed staat. Dit is na de 10de keer.. Tmzom, kijk naar de Quote dit heb ik al gezegd, sterker nog je zegt het verkeerd het is R2 i.p.v. R1... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.