Jump to content

Nieuwe FBI en Swat teams mod

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste gamers,

Na mijn Nieuwe Homies mod heb ik nog een nieuwe vervolg mod gemaakt, genaamd: Nieuwe FBI en Swat teams mod. :puh:

Deze mod zorgt er voor dat er geen mannen maar vrouwen bij de FBI en Swat teams werken. :*D

De mod kun je hier downloaden---> http://www.rarhost.com/download-vv9xh2.html

Ik hoop dat jullie dit een leuke mod vinden. :tu:

Reacties van je mening zijn welkom. :dans:

Geplaatst:

heb je er mss een screenshot van? is altijd wel handig, dan kunnen we zien hoe je het precies aangepast hebt. :)

wel leuk idee trouwens. :tu::)

Geplaatst: (bewerkt)
heb je er mss een screenshot van? is altijd wel handig, dan kunnen we zien hoe je het precies aangepast hebt. :)

wel leuk idee trouwens. :tu::)

HMMMM als het goed is moeten er screenshots bij in de mod staan.

Maar oke hier een paar in het topic. :puh:

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:

het ziet er erg leuk uit, maar is het niet mogelijk om ook nog de skins te veranderen van amsterdamse prostituee's naar amsterdamse prostituee's met een swat pakkie aan? :)

Geplaatst: (bewerkt)
het ziet er erg leuk uit, maar is het niet mogelijk om ook nog de skins te veranderen van amsterdamse prostituee's naar amsterdamse prostituee's met een swat pakkie aan? :)

Dit is geen slecht idee. ^_^

Maar dit word wel een stukje moelijker.

Ik denk dat ik het nog wel ga proberen. :puh:

Maar wat is dan het verschil met de amsterdamse hoeren?

hoeren zijn toch gewoon hoeren waar ze ook vandaan komen of zie ik het nu verkeerd? :cab:

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:
leuke mod. nu wil iedereen FBI of SWAT achter zich aan. :cab::cab:

Nou ik vind het meestal wel leuk om voor politie te vluchten. ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:

Leuk idee weer eens iets anders :Y , maar ik ga het niet downloaden. Ik houd het toch bij mannen in zwarte pakken. :7

Geplaatst:
Leuk idee weer eens iets anders :Y , maar ik ga het niet downloaden. Ik houd het toch bij mannen in zwarte pakken. :7

:puh:

Kun je ze mechien ook zonder kleren en dan van die Sherif sterretjes op die drie plaatsen :7

Groeten Tim

Geplaatst:

Kun je ze mechien ook zonder kleren en dan van die Sherif sterretjes op die drie plaatsen :7

Groeten Tim

Dit kan ik wel doen, maar ik weet alleen niet of dit is toegestaan hier.

Want de Hot Coffee mod in ook niet toegestaan.

Geplaatst:

Groeten Tim

Dit kan ik wel doen, maar ik weet alleen niet of dit is toegestaan hier.

Want de Hot Coffee mod in ook niet toegestaan.

De reden waarom de Hot Coffee mod niet toegestaan is hier, is omdat het iets was wat eigenlijk verborgen moest blijven en omdat het door onze eigen PW ontdekt is, kwam Rockstar nogal in de problemen. De models die er in zitten mag je denk ik wel gewoon gebruiken ;)

Greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...