PinguinIng Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Bij de missie van Local Liquor Store, een van de missie's van Catalina kan ik steeds maar eentje dood krijgen! heeft iemand tips ofzo?? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Bij de missie van Local Liquor Store, een van de missie's van Catalina kan ik steeds maar eentje dood krijgen! heeft iemand tips ofzo?? Wat je het beste kan doen is een Sanchez of een ander voertuig vlakbij de marker te zetten en na de cutscene instappen. Zo hoef je niet op de irritante quad te rijden. Als je iemand hebt doodgeschoten meot je hem gewoon laten liggen en achter de andere aan gaan. Als je over de brug van Palomino Creek meot overspringen meot je goed snelheid maken, want sommige mensen vallen in het water tijdens de jump. Veel succes. Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Ikzelf heb een Rancher gebruikt, je rijd de Quad omver, rijd het mannetje over en rijd weer verder. Zo doorgaan. Op het laatst ga je terug en haal je de pakketjes. Ook kan je wel goed een NRG-500 gebruiken. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 ten eerste: ga niet zitten stressen, want dan is het zoiezo al mission failed. ten tweedde: het is handig als je van tevoren er een auto neerzet PS: wel een snelle anders haal je die brug niet ten derde : let niet op catalina, ze zal je onderweg de oren van het lijf screeuwen. wel lollig : op een gegeven moment zegt CJ : ''Stop shooting left to my ear!!!'' Reageren
PinguinIng Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Thanks, ik heb hem nu eindelijk gehaald Reageren
/Mark Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Net zolang doorrijden totdat je ze allemaal van de bikes afhebt duurde bij mij wel 10 tot 15 minuten Reageren
Forumrunner Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Net zolang doorrijden totdat je ze allemaal van de bikes afhebt duurde bij mij wel 10 tot 15 minuten ja maar ze gaan ook terug naar LS dus als je te laat bent is het ook missie failed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.