Jump to content

Je kan auto's kopen maar waar

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan er ook 1 kopen bij de donut shop. ^_^

Volgens mij een Sanchez.

Correct me if I'm wrong.

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

je kan op verschillende plaatsen in het spel autos kopen.een voorbeeld daarvan is bij sunshine autos.hoe verder je in het spel komt hoe meer autos je kan kopen

ik hoop dat ik je voldoende info heb gegeven

klaasko

Geplaatst:
je kan op verschillende plaatsen in het spel autos kopen.een voorbeeld daarvan is bij sunshine autos.hoe verder je in het spel komt hoe meer autos je kan kopen

ik hoop dat ik je voldoende info heb gegeven

klaasko

Het ligt meer aan de zijmissies. Naast een aantal hoofdmissies zijn er vooral veel zijmissies die je de mogelijkheid geven om auto's te kopen. Hier vind je wat meer informatie over de meeste zijmissies. Ook kan je eens bij je Empire Buildings kijken voor auto's als je ze allemaal veroverd hebt. Dan zijn ze namelijk allemaal bullet proof, en dus erg handig tijdens een aanal missies. Verder wil ik je er ook wijzen dat je voor auto's meestal gewoon het beste op straat kan kijken. Als een auto niet al te hard over te straat rijdt dan kan je hem namelijk gewoon lekker brutaal open doen en de bestuurder eruit trekken. Als je de auto wilt behouden dan kan je hem daarna het beste in je garage plaatsen, zodat hij daar blijft staan (af en toe verdwijnt er wel eens één door een bug, maar dat is gelukkig niet zo heel vaak ;)).

Geplaatst:

Ik dacht dat dit het lijsje is:

The compund savehouse: ATV

Sunshine Auto's: Limosine, quad en Bf injection

Beach-side Hotel is het oosten van VC: quad

The clymenus Suite: Little Wilie

The clymenus Suite: Bower '64

PS2 Exclusive:

101 Bayshore Avenue: Sanchez

King knuts in Dowtown: Ventoso

The clymenus Suite: Skimmer

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...