Vic Vanc Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Ik weet dat je auto's bij je savehouses kan kopen maar je kan ze nog meer ergens kopen dat wil ik weten. Reageren
chasmen Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Hallo, Bij Sunshine Auto's, hier is een Quad bike en een Limo. Dit wel naar een bepaalde missie. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) Je kan er ook 1 kopen bij de donut shop. Volgens mij een Sanchez. Correct me if I'm wrong. Bewerkt: 17 januari 2008 door GTA-fan2 Reageren
klaasko Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 je kan op verschillende plaatsen in het spel autos kopen.een voorbeeld daarvan is bij sunshine autos.hoe verder je in het spel komt hoe meer autos je kan kopen ik hoop dat ik je voldoende info heb gegeven klaasko Reageren
M4X Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 je kan op verschillende plaatsen in het spel autos kopen.een voorbeeld daarvan is bij sunshine autos.hoe verder je in het spel komt hoe meer autos je kan kopenik hoop dat ik je voldoende info heb gegeven klaasko Het ligt meer aan de zijmissies. Naast een aantal hoofdmissies zijn er vooral veel zijmissies die je de mogelijkheid geven om auto's te kopen. Hier vind je wat meer informatie over de meeste zijmissies. Ook kan je eens bij je Empire Buildings kijken voor auto's als je ze allemaal veroverd hebt. Dan zijn ze namelijk allemaal bullet proof, en dus erg handig tijdens een aanal missies. Verder wil ik je er ook wijzen dat je voor auto's meestal gewoon het beste op straat kan kijken. Als een auto niet al te hard over te straat rijdt dan kan je hem namelijk gewoon lekker brutaal open doen en de bestuurder eruit trekken. Als je de auto wilt behouden dan kan je hem daarna het beste in je garage plaatsen, zodat hij daar blijft staan (af en toe verdwijnt er wel eens één door een bug, maar dat is gelukkig niet zo heel vaak ). Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Ik dacht dat dit het lijsje is: The compund savehouse: ATV Sunshine Auto's: Limosine, quad en Bf injection Beach-side Hotel is het oosten van VC: quad The clymenus Suite: Little Wilie The clymenus Suite: Bower '64 PS2 Exclusive: 101 Bayshore Avenue: Sanchez King knuts in Dowtown: Ventoso The clymenus Suite: Skimmer Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Bedankt heb nu al wel weer mooie auto's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.