Jump to content

Is dit gewoon of is dit raar? ;s

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kan mijn vliegtuig op de grond niet besturen, alleen maar vooruit en achteruit rijden, hoe komt dit? is dit normaal of hoor je op de grond te kunnen sturen?

Geplaatst:
ik kan mijn vliegtuig op de grond niet besturen, alleen maar vooruit en achteruit rijden, hoe komt dit? is dit normaal of hoor je op de grond te kunnen sturen?

Je moet niet met 'A' en 'D' sturen maar met 'Q' en 'E'. Dit zijn de toetsen waarmee je een drive-by voert vanuit een auto, alleen in een vliegtuig gaat het achterroer dan naar links of rechts waardoor je die kant op stuurt. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan op de grond niet gewoon met links/rechts/a/d sturen. Je moet dit doen met Q+E.

De reden:

In de lucht kan een vliegtuig kantelen (dit gebeurt met links en rechts), en draaien. Dit draaien doe je met Q en E. Op de grond werkt kantelen niet, maar draaien wel.

Ik neem aan dat je de flying school nog niet hebt gedaan :puh:

EDIT: Te laat.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst: (bewerkt)

Waarschijnlijk gebruik jij gewoon de besturing om naar links en naar rechts te draaien als je op de grond staat.(met de pijltjes of W en A ofzo) Maar eigenlijk moet je om te kunnen draaien op de grond de knoppen gebruiken om naar links en naar rechts te kijken in het spel, standdard is dat Q en E denk ik. Dan zal je zien dat de staartvin beweegt naar links of rechts en zal je dus kunnen draaien op de grond.

Hier vind je de gewone , standdard besturing, dus kan je het even nakijken.

EDIT: Verdorie, ik had even vanonder moeten kijken :$

Bewerkt: door tjoef

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...