snelwegfreak Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Dankje allen Ik ga waarschijnlijk inderdaad de mod releasen ja. En over hierboven; bedoel je dat de achterkant ook gewoon de normale texture moet? Reageren
laverd3 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 ik bedoel dat het mooier zou zijn als de 8erkant ook gewoon wit was KUTGW Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ja dat dacht ik al. Dan maak ik als ik 'm online zet gewoon 2 mapjes, 1 met rood-blauwe achtergrond en eentje wit Reageren
laverd3 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 super! ik ge hem zekerweten ook downloaden! maar ik heb nog een vraag, ik denk niet dat het echt mogelijk is maar misschien: kan je ook geflitst worden? A. ja B. Nee C. Hij zal gewoon soms flitsen. ook als er geen auto te snel rijd KUTGW Reageren
FerryN Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 super!ik ge hem zekerweten ook downloaden! maar ik heb nog een vraag, ik denk niet dat het echt mogelijk is maar misschien: kan je ook geflitst worden? A. ja B. Nee C. Hij zal gewoon soms flitsen. ook als er geen auto te snel rijd KUTGW Ik denk zelf bij C dat je dan moet gaan scripten of Cleo3 moet gaan gebruiken. A denk ik dat je hetzelfde krijgt als bij een stoplicht zeg maar, dan ie geregeld een 'foto knipt' En denk zelf dat het B wordt, maar dat moet Snelwegfreak beslissen. Ga zo door! Greetz Ferryn Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Het wordt inderdaad B TENZIJ iemand die dit kan dat kan maken, die ben ik dan erg dankbaar! Reageren
laverd3 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Het wordt inderdaad B TENZIJ iemand die dit kan dat kan maken, die ben ik dan erg dankbaar! je kan een oproep doen op het forum aan goede scripters. natuurlijk met het niet zo overkomen van ik ben een noob ben bezig met iets en het lukt totaal niet. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) Ik kan dat ding laten flitsen. Met behulp van mijn 2dfx kennis, RW Analyze en Dex_tool kan ik het wel doen. Alleen....twijfel ik of het kan worden geimporteerd in 3ds max7. Maar dat ding laten flitsen kan het zeker wel! Bewerkt: 24 januari 2008 door GTA_XP Reageren
laverd3 Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Ik kan dat ding laten flitsen.Met behulp van mijn 2dfx kennis, RW Analyze en Dex_tool kan ik het wel doen. Alleen....twijfel ik of het kan worden geimporteerd in 3ds max7. Maar dat ding laten flitsen kan het zeker wel! heb je via PM contact opgenomen met snelwegfreak? Reageren
Timske Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Update:Iemand nog suggesties? Ik vind die texture mooi van die paal onderin, en da blauw rood wat lichter doen Verder ziet het er heel mooi uit Mechien kun je je eigen Politie bureau maken Groeten Tim EDIT: En als dat ding flits word die nog leuker en orgineler denk ik dat je hetzelfde krijgt als bij een stoplicht zeg maar, dan ie geregeld een 'foto knipt' Ik denk dan dat ze stoppen ofniet?? Bewerkt: 6 februari 2008 door Timske Reageren
laverd3 Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) Gefeliciteerd snelwegfreak!!! ik heb hem net gedownload! super gaaf!!! EDIT: hmm... hij werkt niet bij mij Bewerkt: 8 februari 2008 door laverd3 Reageren
FerryN Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) Gefeliciteerd snelwegfreak!!! ik heb hem net gedownload!super gaaf!!! EDIT: hmm... hij werkt niet bij mij Waar kan je die downloaden? Heb hem al, en hij werkt, Laverd, heb je wel die drie bestanden in de img gezet? die .dff + .txd + .col bestand erin gezet? Bewijs dat ie werkt! En als ik hem rate, nou, toch wel een dikke 9.5/10, een hele unieke mod en leuke mod. De mod zou helemaal af zijn als er een boetesysteem bij zat, dmv. .scm mod of cleo3 mod. Maar nu is ie ook al cool! Greetz Bewerkt: 8 februari 2008 door FerryN Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) @Laverd, Je moet precies doen wat er in de Readme staat. Ik zal het controleren of het er allemaal goed staat en edit deze post zometeen wel even EDIT: Ik heb hem precies geïnstalleerd zoals staat in de Readme, en hij doet het gewoon hoor... Misschien heb je geen V1, of heb je de installatie niet helemaal goed gedaan. Bewerkt: 8 februari 2008 door snelwegfreak Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 (bewerkt) Ik heb hem gedownload en het enigste dat ik heb is een RAR bestand waar er niets in staat als ik hem open klik Hij opent in Windows fotogallerie is dat wel de bedoeling ik denk het niet. Ik heb dat met alles wat ik hier download met de 100% savegame heb ik dit probleem ook Bewerkt: 19 november 2008 door GTAIVfreak Reageren
Beagle Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Ik heb hem gedownload en het enigste dat ik heb is een RAR bestand waar er niets in staat als ik hem open klik Hij opent in Windows fotogallerie is dat wel de bedoeling ik denk het niet. Ik heb dat met alles wat ik hier download met de 100% savegame heb ik dit probleem ook Windows Fotogallerie is niet hélemaal het goede programma voor een .rar bestand Je moet het met winrar (www.winrar.nl) openen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.