iefen Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 extract het met winrar/winzip(winrar aangeraaden:www.winrar.nl) en dan klik je op dat bestand rechtermuisknop-->eigenschappen--> en dan kan je kiezen in een lijst voor winrar/winzip en dan worden alle .rar bestanden met winrar ge-opend Reageren
Wonga Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Mooie mod. Zou idd kick zijn , als iemand hem ook echt kan laten flitsen als je bv harder als 120 ervoorbij rijdt. Je hebt wel zon leuke mod van CLEO als je harder als 130 rijd krijg je 2sterren wantedlevl, alleen maakt niet uit waar je 130 of harder rijdt overal krijg je dan die sterren.. dat is minder.. maar iig mooi gemaakt.. Reageren
Beagle Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Mooie mod. Zou idd kick zijn , als iemand hem ook echt kan laten flitsen als je bv harder als 120 ervoorbij rijdt. Je hebt wel zon leuke mod van CLEO als je harder als 130 rijd krijg je 2sterren wantedlevl, alleen maakt niet uit waar je 130 of harder rijdt overal krijg je dan die sterren.. dat is minder.. maar iig mooi gemaakt.. Wel een flinke bump, maarja Ik denk niet dat dit mogelijk is, en áls het mogelijk is zal het heel moeilijk te scripten zijn Reageren
lmpthebest11 Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 hey gasten ik heb hier een flitspaal gemaakt en staat inmiddels ingame, zie bijlage. vragen, suggesties, zet ze hier. ik heb wel vragen: - hoe zorg ik ervoor dat de flitspaal ook echt een knipperlampje heeft, net zoals die rode lampjes van wolkenkrabbers? - hoe zorg ik ervoor dat de flitspaal niet zo licht is maar wat minder fel van licht net zoals alle andere SA objecten? kun je plz download voor ons maken> dankje Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 hey gasten ik heb hier een flitspaal gemaakt en staat inmiddels ingame, zie bijlage. vragen, suggesties, zet ze hier. ik heb wel vragen: - hoe zorg ik ervoor dat de flitspaal ook echt een knipperlampje heeft, net zoals die rode lampjes van wolkenkrabbers? - hoe zorg ik ervoor dat de flitspaal niet zo licht is maar wat minder fel van licht net zoals alle andere SA objecten? kun je plz download voor ons maken> dankje Wat een bump Download staat gewoon in de download sectie hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.