Jump to content

{San Andreas-Flitspaal}

Recommended Posts

Geplaatst:

extract het met winrar/winzip(winrar aangeraaden:www.winrar.nl) en dan klik je op dat bestand rechtermuisknop-->eigenschappen--> en dan kan je kiezen in een lijst voor winrar/winzip en dan worden alle .rar bestanden met winrar ge-opend

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• snelwegfreak

10

• laverd3

6

• GTA_XP

4

• FerryN

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 1 maand later...
Geplaatst:

Mooie mod. Zou idd kick zijn , als iemand hem ook echt kan laten flitsen als je bv harder als 120 ervoorbij rijdt. Je hebt wel zon leuke mod van CLEO als je harder als 130 rijd krijg je 2sterren wantedlevl, alleen maakt niet uit waar je 130 of harder rijdt overal krijg je dan die sterren.. dat is minder.. maar iig mooi gemaakt..

Geplaatst:
Mooie mod. Zou idd kick zijn , als iemand hem ook echt kan laten flitsen als je bv harder als 120 ervoorbij rijdt. Je hebt wel zon leuke mod van CLEO als je harder als 130 rijd krijg je 2sterren wantedlevl, alleen maakt niet uit waar je 130 of harder rijdt overal krijg je dan die sterren.. dat is minder.. maar iig mooi gemaakt..

Wel een flinke bump, maarja :7

Ik denk niet dat dit mogelijk is, en áls het mogelijk is zal het heel moeilijk te scripten zijn ;)

• 2 years later...
Geplaatst:

hey gasten ik heb hier een flitspaal gemaakt en staat inmiddels ingame, zie bijlage.

vragen, suggesties, zet ze hier.

ik heb wel vragen:

- hoe zorg ik ervoor dat de flitspaal ook echt een knipperlampje heeft, net zoals die rode lampjes van wolkenkrabbers?

- hoe zorg ik ervoor dat de flitspaal niet zo licht is maar wat minder fel van licht net zoals alle andere SA objecten?

kun je plz download voor ons maken> dankje :)

Geplaatst:

hey gasten ik heb hier een flitspaal gemaakt en staat inmiddels ingame, zie bijlage.

vragen, suggesties, zet ze hier.

ik heb wel vragen:

- hoe zorg ik ervoor dat de flitspaal ook echt een knipperlampje heeft, net zoals die rode lampjes van wolkenkrabbers?

- hoe zorg ik ervoor dat de flitspaal niet zo licht is maar wat minder fel van licht net zoals alle andere SA objecten?

kun je plz download voor ons maken> dankje :)

Wat een bump :clown:

Download staat gewoon in de download sectie hoor :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...