Mr. Sugo Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) Een goedenavond allemaal, Ik zit met het volgende probleem; Mijn PC ziet mijn telefoon niet meer als ik de telefoon aansluit via de met de telefoon meegeleverde USB kabel. Ik heb de Sony Ericsson K750i ( plaatje ). Ik gebruik Windows XP met Service Pack 2. Ik heb ook al de nieuwste versie van de Sony Ericsson PC Suite gedownload dus daar kan het niet aan liggen. Normaal, als ik bijvoorbeeld mijn 1GB USB Stick ( plaatje ) in de USB poort doe, krijg ik meteen rechtsonderin zo'n ballonnetje met "Dit apparaat kan sneller werken..." en ook gelijk een venster met opties zoals "Map openen en bestanden weergeven" etc. Als ik de telefoon aansluit, gebeurt er helemaal niks. Kan iemand mij mischien helpen? Alvast bedankt voor de hulp! M.v.g. Mr. Sugo Bewerkt: 17 januari 2008 door Mr. Sugo Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) Ik heb dit ook met m'n oude K750i gehad. Zijn de pinnetjes aan het uiteinde van de USB een beetje kapot/gebogen? Is je telefoon al eens vaak gevallen? (zoals die van mij. ) Dan kan het zijn dat de USB poort aan de onderkant kapot is gegaan door het vallen. EDIT: Sorry, ik dacht dat je een USB kabel bedoelde. :$ Bewerkt: 17 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Ik heb dit ook met m'n oude K750i gehad. Zijn de pinnetjes aan het uiteinde van de USB een beetje kapot/gebogen? Is je telefoon al eens vaak gevallen? (zoals die van mij. ) Dan kan het zijn dat de USB poort aan de onderkant kapot is gegaan door het vallen. EDIT: Sorry, ik dacht dat je een USB kabel bedoelde. :$ De telefoon is best vaak gevallen ja maar bij de vorige PC deed ie het gewoon en ik heb deze PC nu net 2 weken denk ik en zover ik kan zien zijn EN de USB kabel EN de USB poort in de telefoon niet beschadigt. Maar dat kan natuurlijk ook binnen in beschadigt zijn toch? Reageren
paolo Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 ik heb die telefoon ook, en dat probleem heb ik ook gehad, je kan die software beter niet instaleren maar alleen de drivers (staan ook op de cd) probeer dit eens: sluit de telefoon aan op de pc (die uitstaat) en start dan je pc, op als ie nu wel werkt ligt het aan de pc suite... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.