GTA5005 Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Hoe kun je eigenlijk met z'n tweeën San Andreas op de ps2 doen? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Hoe kun je eigenlijk met z'n tweeën San Andreas op de ps2 doen? Door in een 2 Player icoon te stappen. De andere persoon moet dan op 'Start' drukken om een poppetje te kiezen. De vindplaatsen van die iconen vind je >>hier<< Reageren
GTA5005 Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) Thnks, maar je kan niet met z'n tweeën 'n auto besturen, maar kan je wel dat een achterin of naast je gaat ofzo? Bewerkt: 17 januari 2008 door GTA5005 Reageren
Preddy Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Thnks, maar je kan niet met z'n tweeën 'n auto besturen, maar kan je wel dat een achterin of naast je gaat ofzo?Je kan wel met z'n tweeën in één auto, wanneer er eentje stuurt en de ander op een andere zitplaats zit. Overigens geeft dit filmpje wel een redelijke weergave hoe het ongeveer gaat, minus de cheats die ze gebruiken dan. Reageren
GTA5005 Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Thnks, maar je kan niet met z'n tweeën 'n auto besturen, maar kan je wel dat een achterin of naast je gaat ofzo?Je kan wel met z'n tweeën in één auto, wanneer er eentje stuurt en de ander op een andere zitplaats zit. Overigens geeft dit filmpje wel een redelijke weergave hoe het ongeveer gaat, minus de cheats die ze gebruiken dan. Top! Bedankt! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Ik wil wel nog even toevoegen dat je wél met z'n tweeën in 2 verschillende boten kan. dat deden ik en mijn vriend net. Reageren
tommy007 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 je kan maar in 1vliegtuig met 2 en dat is een dodo Reageren
tjoef Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 je kan maar in 1vliegtuig met 2 en dat is een dodo Nee, ook in de Beagle, want daar zijn ook 2 zitplaatsen. Reageren
Nickz00 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik ben op zoek naar de functie multiplayer waar is die te vinden in de wijk Ganton en moet ik eerst een missie doen of kan ik die functie zo aanzetten. Alvast bedankt! Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Er zijn inderdaad multiplayer missies op de PS2, klik hier voor vindplaatsen. Er zijn twee soorten, één waarbij je een aantal mensen binnen een tijdlimiet moet vermoorden en één voor Free Roaming (vrij rondrijden). Je zal daarvoor (in de wijk Ganton dan!) eerst met Denise Robinson moeten daten (bij mijn weten). Daarna zal er een marker verschijnen, waardoor de Two Player-missie (in dit geval is het één voor Free Roaming) wordt geactiveerd. Overigens worden de Two Player-missies die bij vriendinnen geplaatst zijn, na een date geactiveerd (hier staat me iets van bij, maar ben er niet zeker van, een PS2-bezitter zou dit kunnen bevestigen). Bewerkt: 5 augustus 2008 door VWO-er Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Hallo. Hier Darkje weer. Even op VWOertje's vraag; Ja, als je een vriendin hebt zoals Denise, zal er een 2-Player Icon komen te staan. Player-1 is gewoon Cj, en Player-2 is Denise. Je kan het zelfde als een normaal 2-player icon, alleen kan Player-2 geen random ped kiezen. greetz: Darkje de Zemy. Reageren
cj101 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 En det geld ook voor de andere vriendinnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.