tommy007 Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2008 ik kocht eenkogelvrije limozine in het grijs. ik rij er mee naar de 2de stad mijn laad vcs en mijn limozine is opeens donker blauw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) ik kocht eenkogelvrije limozine in het grijs.ik rij er mee naar de 2de stad mijn laad vcs en mijn limozine is opeens donker blauw. vast een bug ik heb het ook al gehad Bewerkt: 20 januari 2008 door js007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2008 Dat kan inderdaad gebeuren, in VCS heb je veel bugs. Ik weet niet of deze al ontdekt was, maar als het niet zo was dan lijkt het me niet één van irritantste. Waarschijnlijk zal het ook niet vaak voorkomen. Hier kan je dat soort bugs melden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 je maakt juist het zelfde mee met ik heb het ook al eens gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Magical-Gamer Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 heb ik ook gehad, maar irritant is het niet voor mij... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommy007 Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 heb ik ook gehad, maar irritant is het niet voor mij... ik vind het persoonlijk ook niet irritant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.