stijnenleon Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 ik ben nu bij de flying school maar hij lukt me niet ik ben veelst te slecht met vliegen.. heb ik met latere missies het vliegen echt hard nodig?? of kan ik ook gwn met een jatpack af Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Na de vliegschool komen er veel vliegmissies, dus daarvoor is de vliegschool zo handig. Reageren
stijnenleon Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 ok dan maar heel veel proberen proberen neerstorten proberen:P Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 ik ben nu bij de flying school maar hij lukt me niet ik ben veelst te slecht met vliegen..heb ik met latere missies het vliegen echt hard nodig?? of kan ik ook gwn met een jatpack af In N.O.E zul je naar de andere kant van de map van SA moeten vliegen. Als je dan niet kunt vliegen is dit een redelijke moeilijke opdracht, maar als je leert is hij best gemakkelijk. Een andere is Freefall. Een boel mensen hebben problemen met deze missie omdat je met een langzame Dodo een redelijk snelle Shamal moet inhalen, maar ook als je kan vliegen, én weet hoe je het moet doen lukt deze missie ook. Veel geluk. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) Het is inderdaad heel erg van belang dat je de missies van de flying school goed kunt. Er volgen namelijk zoals eerder opgemerkts is meerdere vliegmissies. bekijk dit filmpje goed en probeer het nog eens: Learning to fly Op de pagina vind je onder ook de missies van deze school. Op die pagina's zie je hoe je het snelst goud haalt. Veel succes MvG GTA-fan2 Bewerkt: 17 januari 2008 door GTA-fan2 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 ik ben nu bij de flying school maar hij lukt me niet ik ben veelst te slecht met vliegen..heb ik met latere missies het vliegen echt hard nodig?? of kan ik ook gwn met een jatpack af In N.O.E zul je naar de andere kant van de map van SA moeten vliegen. Als je dan niet kunt vliegen is dit een redelijke moeilijke opdracht, maar als je leert is hij best gemakkelijk. Een andere is Freefall. Een boel mensen hebben problemen met deze missie omdat je met een langzame Dodo een redelijk snelle Shamal moet inhalen, maar ook als je kan vliegen, én weet hoe je het moet doen lukt deze missie ook. Veel geluk. Je vergeet nog een paar missies waarin je moet vliegen. Dam and Blast, bijvoorbeeld. Het vlieggedeelte is in ieder geval heel erg simpel in deze missie, maar je moet het wel kunnen natuurlijk. Verder vlieg je nog in Vertical Bird, al zijn hier makkelijkere manieren voor, je moet nog altijd een stuk vliegen. Ook heb je nog Saint Mark's Bistro waar je een eind moet vliegen. Misschien niet de moeilijkste vliegmissies (al wordt Vertical Bird ook als erg moeilijk beschouwd!), maar je moet wel de basics kunnen. Misschien heb je Supply Lines ook nog niet gedaan, waar ook vliegkunsten handig zijn (al is het met zo'n klein ding heel anders als met een "echt" vliegtuig). Voor de rest moet je nog in een helikopter vliegen bij Misappropriation, al zijn hier alternatieve mogelijkheden voor om het vliegen te omzeilen. In Up, Up and Away! moet je ook een heli besturen. Ik weet niet 100% zeker, maar volgens mij hoef je trouwens bij deze missie niet per se die heli te pakken, maar het is wel handig. Natuurlijk heb je ook voor de Airraces vliegskills nodig. Misschien ben ik er nog wel wat vergeten, maar je merkt in ieder geval dat er heel wat missies zijn waarbij je toch wel íets van vliegskills nodig hebt. Sommige zijn te omzeilen, anderen niet. Je doet er dus verstandig aan om de vliegschool in ieder geval goed te oefenen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.