Vic Vanc Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) Ik zit vast bij de driving school ook en ben dat je vijf laps in 40 sec moet hallen zonder de pionnen omtestotten heb hem op ps2 kan iemand tips gefenn? Bewerkt: 17 januari 2008 door Bling Afgesplitst van "Driving School" topic uit Savegame Aanvraag forum. Reageren
stijnenleon Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) in de bochten handrem gebruiken doe ik altijd succes ermee he Bewerkt: 17 januari 2008 door stijnenleon Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Geef zo veel mogelijk gas. In het midden zie je allemaal pionen staan. Rij er dicht bij langs, op het einde (laatste pionon) op de handrem drukken en draaien. (Zie oefening 180 graden draai). Zo ga je als maar door. Ga dus zo snel mogelijk, maximaal 8 seconden per rondje. Reageren
mr.banana Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 ik heb die driving school opdracht meer dan 10 X moeten doen voordat ik hem haalde Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Heej, je moet de techniek van de Banshee goed kennen. Hij slipt namelijk best veel als je nog geen hoge driving skills hebt. En hij gaat ook best wel hard. Gebruik vooral handrem en draai snel. Het is ook handig om buitenbochten te nemen. Zo houd je veel snelheid. Ga ook niet te snel anders raak je buiten de baan. Zoals visser23 zei: mag je maximaal 8 sceondes gemmideld per rondje. Als je voor goud gaat mag je maximaal 7.2 secondes ongeveer gemmideld per rondje. Filmpje: Bij 1.45 ongeveer begint deze les. Veel succes nog. MvG, GTA-fan2 Reageren
/Mark Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Driving School lukt mij ook nooit. Gelukkig is die niet verplicht in SA .. Reageren
Dastard Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Driving School lukt mij ook nooit. Gelukkig is die niet verplicht in SA .. Eerlijk gezegd wel, aangezien de rijschool een onderdeel is voor de 100% School MissiesDriving School; Back To School; * [ ] The 360 * [ ] The 180 * [ ] Whip and Terminate * [ ] Pop and Control * [ ] Burn and Lap * [ ] Cone Coil * [ ] The '90' * [ ] Wheelie Weave * [ ] Spin and Go * [ ] P.I.T. Maneuver * [ ] Alley Oop * [ ] City Slicking Boat School * [ ] Basic Seamanship * [ ] Plot a Course * [ ] Fresh Slalom * [ ] Flying Fish * [ ] Land, Sea and Air Flying School; Learning To Fly; * [ ] Take off * [ ] Land Plane * [ ] Circle Airstrip * [ ] Circle Airstrip and Land * [ ] Helicopter Takeoff * [ ] Land Helicopter * [ ] Destroy Targets * [ ] Loop-the-Loop * [ ] Barrel Roll * [ ] Parachute onto Target Bike School * [ ] The 360 * [ ] The 180 * [ ] The Wheelie * [ ] Jump & Stop * [ ] The Stoppie * [ ] Jump & Stoppie Klik hier voor de 100% checklist. Bewerkt: 27 januari 2008 door Dastard Reageren
JasonStatham Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Heej, de Driving School is inderdaad niet van belang voor de story line. Maar het is wel handig voor een hoge driving skill. En ook is het van belang voor de 100% Voor het geval je nog tips wilt moet je het even melden. Edit: Weer iemand die me voor is MvG, GTA-fan2 Bewerkt: 1 februari 2008 door GTA-fan2 Reageren
Jerre_92 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 ALs je de rijschool niet voltooid, kan je ook 'Wang Cars' niet kopen, de garage schuin tegenover de Doherty Garage. Als je deze niet koopt kun je 4 missies, een aantal races en de importgarage niet doen. Tenminste, dat dacht ik Greetzz Reageren
FerryN Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 ALs je de rijschool niet voltooid, kan je ook 'Wang Cars' niet kopen, de garage schuin tegenover de Doherty Garage. Als je deze niet koopt kun je 4 missies, een aantal races en de importgarage niet doen.Tenminste, dat dacht ik Greetzz Goed gedacht, want het klopt wel. Ik heb gelukkig de drivingschool en bikeschool alles op goud gefinished, en dacht ook de boatschool maar vliegschool niet. Reageren
Berrus Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Nou mogen jullie mij vertellen hoe je de missie Pop and Control goud krijgt. Verveelde me dus wou kijken of ik alles op goud kon krijgen maar Pop and Control lukt me echt niet. Zit steeds maximaal op 97% Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Nou mogen jullie mij vertellen hoe je de missie Pop and Control goud krijgt.Verveelde me dus wou kijken of ik alles op goud kon krijgen maar Pop and Control lukt me echt niet. Zit steeds maximaal op 97% Zodra de banden zijn gesprongen geef je nog even gas en daarna laat je het gas los en stuur je alleen. Hierdoor kan het sturen wat beter gaan dan als je gas geeft. Stop precies voor het einde, zónder een pion te hebben geraakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.