Marioleo69 Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Ik wil graag een camera die ergens naar toe wijst. Widescreen en dat je cj niet kan bewegen doen het, maar de camera doet het niet. Was is hier fout aan is. Ik begon met widescreen en dan dat cj niet kan bewegen en dan dat de schijnwerpers worden geladen en dan moeten de camera wijzen naar die schijnwerpers maar het lijkt net dat gta dat stuk overslaat. Want dan ik weer lopen en is de widescreen weg. (dat moet ook na de camera) Hier is de code: //-------------MAIN--------------- thread 'MAIN' 01F0: set_max_wanted_level_to 6 set_wb_check_to 0 00C0: set_current_time_hours_to 23 minutes_to 59 04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 1548.64 -1364.02 Camera.SetAtPos(2488.56, -1666.84, 13.38) $PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 1548.64, -1364.02, 325.289) $PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR) 07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group Camera.SetBehindPlayer set_weather 0 wait 0 Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "VEST", "VEST", Torso) Player.Build($PLAYER_CHAR) Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True fade 1 0 select_interior 0 0629: change_integer_stat 181 to 4 016C: restart_if_wasted_at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 town_number 0 016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here $DEFAULT_WAIT_TIME = 250 03E6: remove_text_box create_thread @SPOT :MAIN_305 wait $DEFAULT_WAIT_TIME 00BF: $TIME_HOURS = current_time_hours, $TIME_MINS = current_time_minutes jump @MAIN_305 :SPOT thread 'SPOT' Model.Load(#A51_SPOTBASE) Model.Load(#A51_SPOTHOUSING) Model.Load(#A51_SPOTBULB) 038B: load_requested_models :SPOT_25 if not Model.Available(#A51_SPOTBASE) not Model.Available(#A51_SPOTHOUSING) not Model.Available(#A51_SPOTBULB) else_jump @SPOT_59 wait 0 jump @SPOT_25 :SPOT_59 02A3: set_widescreen 1 Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False 06B1: 1@ = create_searchlight_at 1480.97 -1387.3 65.3 radius 1.0 target 1515.92 -1368.57 136.1 radius 20.0 2@ = Object.Init(#A51_SPOTBASE, 1480.97, -1387.3, 65.3) Object.Angle(2@) = 1.0 3@ = Object.Init(#A51_SPOTHOUSING, 1480.97, -1387.3, 65.3) 4@ = Object.Init(#A51_SPOTBULB, 1480.97, -1387.3, 65.3) 06CA: attach_searchlight 1@ to_tower 2@ to_housing 3@ to_bulb 4@ with_offset 0.0 1.181 0.768 071F: set_object 4@ health_to 1000 06B4: set_searchlight 1@ path_between 1515.92 -1368.57 136.1 and 1515.92 -1368.57 178.1 speed 1.0 0941: unknown_searchlight 1@ flag 0 06B1: 5@ = create_searchlight_at 1671.1 -1343.55 161.3 radius 1.0 target 1570.71 -1356.77 195.1 radius 20.0 6@ = Object.Init(#A51_SPOTBASE, 1671.1, -1343.55, 161.3) Object.Angle(6@) = 1.0 7@ = Object.Init(#A51_SPOTHOUSING, 1671.1, -1343.55, 161.3) 8@ = Object.Init(#A51_SPOTBULB, 1671.1, -1343.55, 161.3) 06CA: attach_searchlight 5@ to_tower 6@ to_housing 7@ to_bulb 8@ with_offset 0.0 1.181 0.768 071F: set_object 8@ health_to 1000 06B4: set_searchlight 5@ path_between 1570.71 -1356.77 195.1 and 1562.98 -1346.53 240.1 speed 1.0 0941: unknown_searchlight 5@ flag 0 06B1: 9@ = create_searchlight_at 1667.8 -1245.1 236.24 radius 1.0 target 1560.09 -1344.37 298.1 radius 20.0 10@ = Object.Init(#A51_SPOTBASE, 1667.8, -1245.1, 236.24) Object.Angle(10@) = 1.0 11@ = Object.Init(#A51_SPOTHOUSING, 1667.8, -1245.1, 236.24) 12@ = Object.Init(#A51_SPOTBULB, 1667.8, -1245.1, 236.24) 06CA: attach_searchlight 9@ to_tower 10@ to_housing 11@ to_bulb 12@ with_offset 0.0 1.181 0.768 071F: set_object 12@ health_to 1000 06B4: set_searchlight 9@ path_between 1560.09 -1344.37 298.1 and 1560.09 -1344.37 298.1 speed 1.0 0941: unknown_searchlight 9@ flag 0 06B1: 13@ = create_searchlight_at 1440.8 -1228.2 190.04 radius 1.0 target 1528.82 -1333.39 161.1 radius 20.0 14@ = Object.Init(#A51_SPOTBASE, 1440.8, -1228.2, 190.04) Object.Angle(14@) = 1.0 15@ = Object.Init(#A51_SPOTHOUSING, 1440.8, -1228.2, 190.04) 16@ = Object.Init(#A51_SPOTBULB, 1440.8, -1228.2, 190.04) 06CA: attach_searchlight 13@ to_tower 14@ to_housing 15@ to_bulb 16@ with_offset 0.0 1.181 0.768 071F: set_object 16@ health_to 1000 06B4: set_searchlight 13@ path_between 1528.82 -1333.39 161.1 and 1528.82 -1333.39 104.1 speed 1.0 0941: unknown_searchlight 13@ flag 0 Camera.SetAtPos(1496.63, -1421.48, 100.79) Camera.SetAtPos(1480.97, -1387.3, 65.3) wait 4000 Camera.SetAtPos(1661.59, -1333.38, 162.79) Camera.SetAtPos(1671.1, -1343.55, 161.3) wait 4000 Camera.SetAtPos(1622.61, -1289.3, 270.681) Camera.SetAtPos(1667.8, -1245.1, 236.24) wait 4000 Camera.SetAtPos(1700.02, -1229.03, 409.681) Camera.SetAtPos(1566.07, -1343.06, 238.681) 02A3: set_widescreen 0 Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True end_thread Reageren
Tjerk Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Duurt het ook 12 seconde voordat je weer kan bewegen? Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 ja, hij slaat het stuk met de camera gewoon over. Reageren
PatrickW Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 De verschillende camera opcodes zijn voor een heel groot deel nog aardig vaag. De condities waaronder je welke opcodes moet en mag gebruiken zijn voor zover ik weet niet echt bekend. Camera.SetPosition(1260.744, -769.5749, 1085.258, 0.0, 0.0, 0.0) Camera.PointAt(1259.781, -769.5841, 1084.988, 2) wait 7000 Camera.SetPosition(1299.504, -793.3958, 1084.693, 0.0, 0.0, 0.0) Camera.PointAt(1299.589, -792.3994, 1084.685, 2) wait 7000 Probeer deze codes eens (met je eigen coordinaten natuurlijk), die 0.0 parameters van de 'SetPosition' moet je gewoon overnemen. Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Hij doet het. @PatrickW Bij camera.pointAt zorgt de 2 hoe de camera loopt. 1 is dat de camera naar de volgende positie gaat. 2 betekent dat je van beeld naar beeld gaat. Reageren
PatrickW Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Hij doet het. @PatrickW Bij camera.pointAt zorgt de 2 hoe de camera loopt. 1 is dat de camera naar de volgende positie gaat. 2 betekent dat je van beeld naar beeld gaat. Goed gevonden, weten we dat ook weer. Door testen en uitproberen weten we steeds beter hoe bepaalde opcodes functioneren. Zo is de community langzaam maar zeker achter alle dingen gekomen die we nu weten . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.