Stammetje91 Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) Is het mogelijk dat de wapens die je hebt in je profiel worden opgeslagen (ik gebruik het account systeem van Sandra)? Dat lijkt me wel zo makkelijk. Ik kon iig niets vinden op het forum hierover. Dit is echt het laatste dat echt 'noodzakelijk' is voor mijn mode. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Bewerkt: 19 januari 2008 door Stammetje91 Reageren
Twinsen Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 ja dat is zeker mogelijk. ik had het zelf gezien op een server. probeer dit forum: daar moet je het wel vinden. (wat je bedoelt heet volgens mij spawn weapons) http://forum.sa-mp.com/index.php?board=10.0 hoop dat dat helpt... suc6 Twinsen Reageren
laverd3 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 ik d8 dat het niet kon Reageren
Twinsen Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) ik d8 dat het niet kon Ja dat kon wel op de simbad server. dat was daar mogelijk in de weapon store in lv. Simbad had een script dat als je daar wapons kocht, die opgeslagen werden en als je dood ging, je je wapens weer had. Bewerkt: 23 januari 2008 door Twinsen Reageren
Sandra Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Het kan inderdaad wel. GetPlayerWeaponData(playerid, slot, wapen, ammo); Bewerkt: 23 januari 2008 door Sandra18[NL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.