thug Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 denken julie dan er toeristen in gtaIV komen die fotos trekken van bekende gebouwen en monumenten of is dit al bekend gemaakt door rockstar zo ja slotje Reageren
pilot Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) Ik geloof dat ik al een toerist zag in de 2e trailer die een hotdog bestelde bij een kraampje. Ik weet vrijwel zeker dat er toeristen in komen. Die hebben ook in elke gta gezeten. Bewerkt: 17 januari 2008 door pilot Reageren
philip14 Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Ik geloof dat ik al een toerist zag in de 2e trailer die een hotdog bestelde bij een kraampje. Ik weet vrijwel zeker dat er toeristen in komen. Die hebben ook in elke gta gezeten. Nog nooit gezien Lijkt mij wel leuk ja Reageren
IV trailer Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 mag ik een close-upje van uw ak meneer de crimineel? ho neee!! niet zo dichtbij! *knal* Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Ik heb eventjes de zoekfunctie geraadpleegd. Daaruit komt verder geen specifiek topic naar boven. Maar wel dit topic. Daar word besproken wat voor soort mensen er zullen rond lopen. Dan denk ik dat daar ook toeristen mee benoemd worden . Reageren
danielb Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Ik geloof dat ik al een toerist zag in de 2e trailer die een hotdog bestelde bij een kraampje. Ik weet vrijwel zeker dat er toeristen in komen. Die hebben ook in elke gta gezeten. Nog nooit gezien Lijkt mij wel leuk ja heb je nooit zo'n ventje met een camera gezien in SA? in IV zou er ook wel zoiets zitten. bij NY/LC horen toch wel toeristen Reageren
Forumrunner Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 zou iig wel lollig zijn. staat daar zon ventje foto's te nemen, kom jij er aan met een ak-47, neemt ie een foto van jouw en dan schiet jij hem dood. Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Ik denk van wel. In de missie Architectural Espionage moet je een gastje vermoorden die een camera heeft en het is een toerist. En New York is een toeristen attractie dus Liberty City denk ik ook. Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) Sorry driedubbele post. Bewerkt: 21 januari 2008 door GTAGijsso Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) Sorry driedubbele post. Bewerkt: 21 januari 2008 door GTAGijsso Reageren
studio dewolf Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Ja,ik denk van wel. Reageren
thug Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 je kunt dan lekker hun camera jatten en dan filmen hoe hem in elkaar slaat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.