Jump to content

Vice City loopt vast


-Spijker-

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Grand Theft Auto Vice City loopt altijd vast als ik aan het rondrijden ben op een brug, dan komt er ineens van een screen van ''Greetings from Vice City'' en dan loopt 'ie vast. Hij loopt nooit op het blauwe scherm van G.F.V.C maar altijd bij het oranje ding. Mijn vraag is, kan ik dat ding niet weghalen van mijn VC?

Alvast bedankt, B)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan krijgen we altijd de gebruikelijke vraag bij zo'n probleem? Heb je de main.scm of de .txt files verandert? Zijn er mods geïnstalleerd en heb je Vice City legaal of gedownload. Anders heb je altijd nog de oplossing installeer Vice City opnieuw.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, bedankt. Ik heb eigenlijk niks geholpen. Maar als het spel vastloopt, keer je dan ook terug naar windows als je op Spatie duwt. En dan vervolgens staat er een zwart stuk scherm linksboven in het scherm. Soms ook nog een klein venstertje met Unhandled Exception? Dat heb ik namelijk soms ook. Weet ik ook niet wat er aan de hand is. Misschien weet een geleerde modder dat of iemand die van zulk soort dingen verstand heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, hij bedoelt dat als je van het linkereiland naar het rechtereiland ga dat je zo'n Greetings From Vice City bord te zien krijg dat je hele scherm in bezit neemt. Als hij dan de blauwe voor zich ziet loopt z'n PC vast. Wat de oorzaak is, is nog steeds duister

Link to comment
Delen op andere websites

Néé, bij de oranje dinge's loopt 'ie altijd vast. Ik heb dat ding gedownload bij GTAgames maar het lukt nog steeds niet. :(

Als dat ding bij mijn VC vast loopt op het screen van 'Greetings from Vice City' dan loopt 'ie alleen vast bij dat oranje ding, en de muziek speelt nog door. ( dus gaat verder) :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

:( Ik heb hem al meer dan 6 KEER opnieuw geínstalleerd en het lukt nog steeds niet. :( Ik wil echt dat ding verwijderen alleen ik weet niet hoe.

P.s. ik ben naar www.GTAgames.nl geweest en iets gedownload waarbij dat ding verandert in Greetings from San Andreas ofzo... Dat lukte ook niet. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je dan niet zien welk bestand veranderde met die 'mod' en vervolgens dát bestand verwijderen, anders bestaat ook nog altijd de optie om te bellen naar de nederlandse afdeling van R* (als die er is) en vragen om een nieuwe, kreeg ik bij een spel van Microsoft ook, alleen hebben die er wat meer geld voor....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een e-mail verzend naar Take2- maar zoals altijd: ze sturen nooit een e-mail terug. <_<

Ik heb dat ding gedownload, en toen moest ik zo'n main.scm ofzo ding plaatsen in mijn vice city map. ( dacht ik tenmiste)

Ik heb geprobeerd GTA:VC opnieuw te spelen, maar het lukt nog steeds niet.

Ik twijfel dat er iets mis is in de CD-rom. :(

Er zit geen een krasje op.

Ik heb VC ook op die PS2 maar ik wil lekker mods downloaden enzo.

Daarom speel ik het meest op de PC.

Ik heb geen mods gedownload, nou ik heb er wel 1 gedownload alleen dat was na dat ding gebeurde.

Ik heb hem ook opnieuw geínstalleerd dus ben ik ook mijn MOD kwijt alleen het helpt nog steeds niet. :(

:crying:

--P.s. ik heb geprobeerd MODS te downloaden om te kijken of het dan lukt, helaas is dat niet zo.--

Bewerkt: door spijkertje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een e-mail verzend naar Take2- maar zoals altijd: ze sturen nooit een e-mail terug. <_<

Helpt ook niks als je e-mails ga sturen, je kunt beter bellen, dan heb je ze tenminste écht aan de lijn. Mails kunnen ze weg gooien, als jij belt heb je tenminste écht contact!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...