Adren4Line Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) Hey ik heb een probleem met het opstarten van GTA SA. Als ik wil spelen krijg ik dit: An unhandled win32 exception occurred in gta_sa.exe [4076] Ik heb hem altijd normaal kunnen spelen k had er nooit problemen mee. Ik heb verder geen mods of zo geinstalleerd. Weet hier iemand wat dit is en wat ik er miss tegen kan doen? Alvast bedankt. Bewerkt: 17 januari 2008 door Adren4Line Reageren
remco13000 Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Mischien Opnieuw Installeren?..! ik weet niet.. maar dat valt te proberen,,! voordat je herinstalleerd kopier ff de savegames naar desktop opnieuw installeren en dan terug plaatsen.. dan zou ie t moeten doen..! is ie illegaal jha dan Krijg je van iemand een slotje! Reageren
Adren4Line Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Heb ik al een paar keer geprobeerd. Dan doet hij het wel weer even maar daarna krijg ik weer hetzelfde. Of ie illegaal is weet ik niet, k heb hem van een vriend geleend en volgens mij heeft die hem gewoon uit de winkel. Reageren
remco13000 Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Jha wat zijn je systeemeigenschappen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.