Jump to content

Internet Providers

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb even wat opgezocht voor je, en ik vind het er toch zeer interessant uitzien.

Een lage prijs voor snelle internetverbinding, onbeperkt downloadruimte, ...

Ik heb even op een site gekeken waar ik een paar maanden geleden ook eens wat op zocht voor een internetprovidor.

Aan de reacties van de mensen te zien is het een zeer goede providor, zonder veel problemen.

Ik denk dat ik misschien zelf nu wel ga overstappen naar Dommel.

Hier kan je de reacties lezen. :)

Geplaatst:

Dommel is inderdaad goedkoper, maar of het beter is?

Ik zelf heb telenet en zal hier ook bij blijven. Dommel is zelf niet zo'n bekende provider en ligt regelmatig uit heb ik van mensen gehoord. Natuurlijk is het wel goedkoper, en heb je dan een snellere internet verbinding, maar regelmatig als je op internet zit, durft deze uit te vallen. Als je dat dan gaat uitrekenen met de mindere opties die je hebt dan bij telenet, en de tijden van het uitvallen erbij gaat berekenen dan kom je uit dat het ongeveer allebei even veel waard is qua prijs. Dus dan kun je beter bij telenet blijven, want die val weinig uit en kondigt ook beter aan wanneer ze onderhoud gaan doen zodat je niet voor verassingen komt te staan.

Telenet heeft ook meer kennis en een betere service dan dommel.

Natuurlijk blijft het jouw keuze, maar ik raad in elk geval Telenet aan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...