Jump to content

Take Two Sleept Thompson voor de rechter


byze

Recommended Posts

Donderdag 17 januari 2008 - Take Two, moederbedrijf van Rockstar en daarmee uitgever van onder meer Grand Theft Auto, sleept Jack Thompson voor de rechter! Jack Thompson is een fel tegenstander van gewelddadige games en dan vooral games als Grand Theft Auto en Manhunt. Take Two pikt het echter niet meer.

Volgens Take Two overtreedt Jack Thompson Take Two's Eerste Amendement; vrijheid van meningsuiting. Reden genoeg dus voor Take Two om de advocaat voor de rechter te slepen.

Volgens de geruchten doet Take Two dit vooral, om te voorkomen dat Jack Thompson bij de release van Grand Theft Auto IV weer in de weg gaat liggen. Grand Theft Auto IV moet volgens velen dé game worden van 2008 en is érg belangrijk voor Take Two. het is dan ook niet zo gek dat Take Two absoluut geen tegenslagen wil door toedoen van Jack Thompson.

>>> Door patrickW: Het quoten van complete nieuwsberichten op andere sites, is niet de bedoeling. Probeer het kort in je eigen woorden te vertellen en plaats een link.<<<

bron psponly.nl

Link to comment
Delen op andere websites

wacht kan een advocaat vertegenwoordigt worden door een andere advocaat ? of verdedigt hij zichzelf ? :?

lijkt mij dat je niet verplicht bent een eigen advocaat te nemen. En je kan natuurlijk altijd een advocaat nemen als je zelf advocaat bent ten slotte kijken ze niet naar je beroep en heeft het er weinig mee te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

op pu.nl las ik dat ze waarschijnlijk al het geld wat hun aan rechtzaken hebben uitgegeven terug gaan eisen. hoop dat hij hierdoor echt faillet gaat. hij kan dat echt nooit betalen

hoop dat we nu voor eeuwig van zijn eeuwige gezeik af zijn. hij moet gewoon een leven zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

:dans:

Erg komisch, maar of ze er echt wat mee bereiken betwijfel ik.

wacht kan een advocaat vertegenwoordigt worden door een andere advocaat ? of verdedigt hij zichzelf ? :?

lijkt mij dat je niet verplicht bent een eigen advocaat te nemen. En je kan natuurlijk altijd een advocaat nemen als je zelf advocaat bent ten slotte kijken ze niet naar je beroep en heeft het er weinig mee te maken.

Ik denk dat hij slim genoeg is om zichzelf te verdedigen. Of hij het ook echt gaat opgeven weet ik nog niet, maar hopelijk leidt dit wel tot minder problemen voor GTA IV.

25171166zc7.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

wat een vieze stiekemerd:@ laat die vuile stronteter maar de bak in gaan... kan die daar lekker door andere bajesklante in ze vuile anjer worden genomen
Nou ja :7 Wie ben jij dat je dit weet? Zijn homo-buurman?

Maar ik zat te denken. Hoe lang duurt zo'n rechtszaak meestal? Want binnen die tijd komt GTA IV dan uit (volgens de geruchten...).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...