js007 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 eindelijk ik dacht dat T2 het nooit zou doen Reageren
mastala Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 wat een vieze stiekemerd:@ laat die vuile stronteter maar de bak in gaan... kan die daar lekker door andere bajesklante in ze vuile anjer worden genomen Nou ja Wie ben jij dat je dit weet? Zijn homo-buurman? haha ... k zie m altijd stronteten van het trapveldje bij ons achter t huis Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Dat is lekker voor 'm. Een advocaat die voor de rechter wordt gesleept. Hij houdt mensen van hun werk af. Thompson is een echte zeikstraal. Reageren
battle1970 Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) take this motherf#cker out jezus ik zie het zelfde als ik een spiegel bij me kont hou :P Bewerkt: 21 januari 2008 door battle1970 Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) Ik haat die ******************************************************************************** ******************************************************************************** *********. Hij is gewoon geboren om uitgevers en ontwikkelaars op te houden met hun werk. We moeten terug in de tijd reizen en z'n moeder vermoorden . @ hieronder, Ik heb nog niet eens GTA . Bewerkt: 21 januari 2008 door stefaneke Reageren
Sdajafol Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Leuk voor Take Two dat ze 'm eindelijk aan kunnen klagen. Maar ik moet zeggen... Sommige reacties hier zijn gewoon gigantisch zielig. Ik noem geen namen, maar als je hier (op een internetforum nog wel..) loopt te roepen dat iemand dood moet of hem uit scheld voor weet ik veel wat allemaal, dan ben je diep gezonken. Écht diep. Kinders, denk er eens over na... Je zit hier op een internetforum. Het gaat om een computerspelletje..! Sommige mensen hier zien dat als hun leven lijkt wel. Daar kan ik dan één ding over zeggen - als jij zo ver gaat, alleen maar vanwege een computerspelletje, en je daar zó'n obsessie voor hebt, dan is er iets mis met je. Schuif je gordijnen op zij, open je raam, en kijk naar buiten. Adem de frisse lucht in. Er is méér dan alleen GTA Reageren
TheGuardian Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Ik ben benieuwd hoe dit zou aflopen. Er mag inderdaad wel eens een eind komen aan dit gezeur. Maar dat ie nou dood moet of ontslagen is wel erg overdreven voor een game vind ik hoor. Laten we blij zijn als de uitspraak als volgt is. Namelijk niet meer zeuren over games of dergelijke. Dan is hij blij, en dan zijn wij blij. Leuk voor Take Two dat ze 'm eindelijk aan kunnen klagen.Maar ik moet zeggen... Sommige reacties hier zijn gewoon gigantisch zielig. Ik noem geen namen, maar als je hier (op een internetforum nog wel..) loopt te roepen dat iemand dood moet of hem uit scheld voor weet ik veel wat allemaal, dan ben je diep gezonken. Écht diep. Kinders, denk er eens over na... Je zit hier op een internetforum. Het gaat om een computerspelletje..! Sommige mensen hier zien dat als hun leven lijkt wel. Daar kan ik dan één ding over zeggen - als jij zo ver gaat, alleen maar vanwege een computerspelletje, en je daar zó'n obsessie voor hebt, dan is er iets mis met je. Schuif je gordijnen op zij, open je raam, en kijk naar buiten. Adem de frisse lucht in. Er is méér dan alleen GTA En hier sluit ik me volledig bij aan.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.