Jump to content

Take Two Sleept Thompson voor de rechter


byze

Recommended Posts

wat een vieze stiekemerd:@ laat die vuile stronteter maar de bak in gaan... kan die daar lekker door andere bajesklante in ze vuile anjer worden genomen
Nou ja :7 Wie ben jij dat je dit weet? Zijn homo-buurman?

haha ... k zie m altijd stronteten van het trapveldje bij ons achter t huis

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat die ********************************************************************************

********************************************************************************

*********.

Hij is gewoon geboren om uitgevers en ontwikkelaars op te houden met hun werk. We moeten terug in de tijd reizen en z'n moeder vermoorden ^_^.

@ hieronder, Ik heb nog niet eens GTA ^_^.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk voor Take Two dat ze 'm eindelijk aan kunnen klagen.

Maar ik moet zeggen... Sommige reacties hier zijn gewoon gigantisch zielig. Ik noem geen namen, maar als je hier (op een internetforum nog wel..) loopt te roepen dat iemand dood moet of hem uit scheld voor weet ik veel wat allemaal, dan ben je diep gezonken. Écht diep.

Kinders, denk er eens over na... Je zit hier op een internetforum. Het gaat om een computerspelletje..! Sommige mensen hier zien dat als hun leven lijkt wel. Daar kan ik dan één ding over zeggen - als jij zo ver gaat, alleen maar vanwege een computerspelletje, en je daar zó'n obsessie voor hebt, dan is er iets mis met je.

Schuif je gordijnen op zij, open je raam, en kijk naar buiten. Adem de frisse lucht in. Er is méér dan alleen GTA ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd hoe dit zou aflopen. Er mag inderdaad wel eens een eind komen aan dit gezeur. Maar dat ie nou dood moet of ontslagen is wel erg overdreven voor een game vind ik hoor. Laten we blij zijn als de uitspraak als volgt is. Namelijk niet meer zeuren over games of dergelijke. Dan is hij blij, en dan zijn wij blij.

Leuk voor Take Two dat ze 'm eindelijk aan kunnen klagen.

Maar ik moet zeggen... Sommige reacties hier zijn gewoon gigantisch zielig. Ik noem geen namen, maar als je hier (op een internetforum nog wel..) loopt te roepen dat iemand dood moet of hem uit scheld voor weet ik veel wat allemaal, dan ben je diep gezonken. Écht diep.

Kinders, denk er eens over na... Je zit hier op een internetforum. Het gaat om een computerspelletje..! Sommige mensen hier zien dat als hun leven lijkt wel. Daar kan ik dan één ding over zeggen - als jij zo ver gaat, alleen maar vanwege een computerspelletje, en je daar zó'n obsessie voor hebt, dan is er iets mis met je.

Schuif je gordijnen op zij, open je raam, en kijk naar buiten. Adem de frisse lucht in. Er is méér dan alleen GTA ;)

En hier sluit ik me volledig bij aan.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...