Jump to content

map met easter eggs

gangster

Recommended Posts

Trouwens het lijkt mij erg vals te zijn,,,,zombies?En Bigfoot?

R* heeft toegegeven dat er geen Bigfoot in de game zit dus is niet alles waar.

Bewerkt: door STASKO
Delen op andere websites

Opvallend dat bekende eastereggs, zoals het 'there are no eastereggs here'-bord, niet op de kaart staan, en eastereggs waarvan we zo goed als zeker van weten dat ze onzin zijn, zoals Bigfoot, er wel op staan.

Maar als je echt zeker wilt weten of deze kaart fake is of niet; Het lijkt me niet dat je Alcatraz over het hoofd zal zien. Ga zoeken in de richting van de pijl, zou ik zeggen.

Delen op andere websites

FAKE,waar de groene pijl; heen wijst was vorige x een gerucht dat daar een 4 de eiland zou zijn,ben daar een 3/4 uur gevlogen met hydra en nix gevonden ook geen Alcatraz.

en loch ness in een kleine meer in red county??? :blink: denk het niet

kaart is zo fake <_<

Delen op andere websites

Ik zou toch niet gelijk zeggen dat hij nep is, de groene stip bijvoorbeeld is dat hele kleine zandeilandje, of het ook echt een easter egg is valt te betwijfelen, maar het is mogelijk natuurlijk. De gele stip is die onderzeeer.

Weet iemand trouwens wat er bedoelt kan worden met "Abion 40-45"? Het enige dat ik kan bedenken is dat het iets met WWII is, vanwege dat 40-45 :ph34r:

Delen op andere websites

Oke, de gele stip is dus de onderzeeboot, de groene stip is het kleine zandeilandje.. Dat is al duidelijk.

Heb even een woordenboek erbij gepakt en Sous-marin betekent onderzeeër.. Die zou dus daar bij het blauwe vlak te zien moeten zijn.

Zelf heb ik al gekeken daar bij Palamino Creek, maar van de zogenaamde zombie en Loch Ness geen spoor.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...