Bierkameel Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Mij lijkt alles fake behalve die AliënBar <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Mij lijkt alles fake behalve die AliënBar <_< Helemaal mee eens. want ik heb namelijk nog nooit gehoord van een Loch Ness monster <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Mij lijkt alles fake behalve die AliënBar Mij ook, dat was het enige wat ik wou zeggen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Waarom zouden mensen van die Fake Kaarten maken?? <_< Ik zou dat echt niet doen hoor. Stel je voor.. 1000en mensen voor de gek houden. Wie doet dat nou? :angry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Waarom zouden mensen van die Fake Kaarten maken?? <_< Ik zou dat echt niet doen hoor. Stel je voor.. 1000en mensen voor de gek houden. Wie doet dat nou? :angry: Dezelfde persoon die beweerde dat dit bestaat : UFO's Bigfoot Aliens Killer Complete onzin-freak dus. :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 Beetje simpel een kaart en daar wat stipjes op plaatsen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 In plaats van overhaaste conclusies te trekken zouden we ook de easter eggs kunnen zoeken. Zo komen we er nooit achter of het waar is of niet. Lazlow Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 In plaats van overhaaste conclusies te trekken zouden we ook de easter eggs kunnen zoeken.Zo komen we er nooit achter of het waar is of niet. Lazlow je hebt wel gelijk ik ga gelijk morgen zoeken naar logness ofzo ook al zeggen ze dat het fake is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 In plaats van overhaaste conclusies te trekken zouden we ook de easter eggs kunnen zoeken.Zo komen we er nooit achter of het waar is of niet. Lazlow je hebt wel gelijk ik ga gelijk morgen zoeken naar logness ofzo ook al zeggen ze dat het fake is Ik heb alle oysters moeten vinden, dus over elk stukje water moeten varen en zwemmen maar ik ben geen 'monster' tegen gekomen. Dit is zonde van je tijd joh. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 Het is nu wel overduidelijk dat die kaart nep is. Ik denk dat we dit topic amar beter kunnen sluiten, want het is nou volgens mijn behandelt en het is zo goed als zeker dat die kaart nep is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 idd...tot nu toe geen bewijs...dusja....indien je bewijs heb...gaat dit topic weer open Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts