bruindebeer1 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) Yieps Missie : de ganggebieden veroveren dat ik heb aangeduid op de kaart Cheaten : nee Versie : 1.01 Overig : het lukt me moeilijk steeds met de rellen , je kan het bij deze post downloaden de kaart GTASAsf4.b Bewerkt: 18 januari 2008 door bruindebeer1
HerrieM Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Gehaald: Gang territory 35,85% + Respect Ik heb niet je hele aanvraag vervuld, ik zal even uitleggen waarom. Je hebt maar 35,85% nodig om de laatste missie te mogen starten. Door al deze gebieden nu te willen veroveren maak je het jezelf, en in dit geval mij, onnodig moeilijk. Tijdens de riots heb je meer problemen door een verhoogde activiteit van de politie. Ook omstanders kunnen het e moeilijk maken, en in dit geval ben ik meerdere keren aangereden door brandweer en ambulance. Daarnaast rijd er tijdens de riots minder verkeer, en in sommige gebieden betekent dat een tekort aan gangmembers om de gangwar te starten. Mocht je een goede reden kunnen geven waarom al die gebieden toch nu al veroverd dienen te worden wil ik je best wel helpen, maar ik raad je aan om nu gewoon eerst End of the Line te gaan spelen. En ik ben 'student', dus heb ik een wat vrijere invulling van mijn tijd. Veel plezier ermee.
bruindebeer1 Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Zal ik voor je doen. Merci , heb jij geen school ?? Ik normaal wel maar ik ben 'ziek'
bruindebeer1 Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Gehaald: Gang territory 35,85%+ Respect Ik heb niet je hele aanvraag vervuld, ik zal even uitleggen waarom. Je hebt maar 35,85% nodig om de laatste missie te mogen starten. Door al deze gebieden nu te willen veroveren maak je het jezelf, en in dit geval mij, onnodig moeilijk. Tijdens de riots heb je meer problemen door een verhoogde activiteit van de politie. Ook omstanders kunnen het e moeilijk maken, en in dit geval ben ik meerdere keren aangereden door brandweer en ambulance. Daarnaast rijd er tijdens de riots minder verkeer, en in sommige gebieden betekent dat een tekort aan gangmembers om de gangwar te starten. Mocht je een goede reden kunnen geven waarom al die gebieden toch nu al veroverd dienen te worden wil ik je best wel helpen, maar ik raad je aan om nu gewoon eerst End of the Line te gaan spelen. En ik ben 'student', dus heb ik een wat vrijere invulling van mijn tijd. Veel plezier ermee. Dank u wel
Recommended Posts