Jump to content

de eeste race


gtafreak_124

Recommended Posts

En ook belangrijk is natuurlijk de keuze van je voertuig. Ik raad je aan een snel voertuig met veel grip te nemen, zoals bijvoorbeeld de Cheetah. Andere snelle voertuigen zijn de Infernus en de Banshee, waarvan die laatste bij dat autobedrijf (vlakbij Salvatore's mansion) in de etalage staat. Wanneer je de koppositie te pakken hebt, kun je eigenlijk de race gewoon uitrijden. Erg zorgvuldig zijn je tegenstanders namelijk ook weer niet.

De race wordt overigens een stuk moeilijker als je ‘ruzie’ hebt met de Leone Family. Zij zullen namelijk constant op je wagen schieten. Met een goed gericht schot van een shotgun ben je dan al kapot, daar valt helaas weinig aan te doen..

Link to comment
Delen op andere websites

De race wordt overigens een stuk moeilijker als je ‘ruzie’ hebt met de Leone Family. Zij zullen namelijk constant op je wagen schieten. Met een goed gericht schot van een shotgun ben je dan al kapot, daar valt helaas weinig aan te doen..
Nou ja, op zich kun je er wel wat aan doen door bijvoorbeeld met de kogelvrije Patriot te racen die je later in de game van Ray Machowski krijgt. Maar die is weer niet zo heel snel en ik vraag me af of 't qua racen dan wel makkelijker wordt. Feit is dat je dan in ieder geval geen last meer hebt van de Leone's.

Een andere auto die ik als erg goed heb ervaren voor de race Turismo is de Borgnine Cab, de rode taxi die je krijgt na het vervoeren van 100 klanten. Hij ziet er misschien log uit, maar hij is snel en sterk genoeg om de rest te verslaan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor deze missie een Mafia sentinel gebruikt.

Dus als je deze auto ook gebruiken wil raad ik je aan deze zijmissie te doen voordat je problemen met Leone's hebt.

Ik heb een kaartje voor je gemaakt met de route van de baan.

Oefen hem vaak zou ik zeggen.

turismogtaiiivo4.png

Kleuren

Rood: De route

Blauw: een stuk onder een brug door

Roze: Eindpunt

Oranja: beginpunt

Veel succes

MvG, GTA-fan2

PS: Bij het gedeelte waar een groen rondje om heen zit, Daar moet je eerst recht en dan gelijk weer links.

Na een tijdje zul je daar weer langs komen maar dan moet je gewoon rectdoor blijven gaan. ;)

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...