js007 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Hallo ik was eens aan het rijden in los santos en ik kom daar een car wash tegen . Ik wist dat al lang dat het daar stond, maar kan je daar iets meedoen bv een auto wassen of zoiets Reageren
MisterNelisss Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Naar mijn weten niet. Het staat er gewoon voor de sier. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Carwashes staan er allemaal voor de sier, of er moet een mod voor zijn, maar ik ken er nog geen. Reageren
Tjerk Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Die carwash staat alleen maar aan tijdens de missie: rueniting the families, verder nooit. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) Heej, Carwashes staan er nu inderdaad voor de sier. Carwashes zou wel eerst een extra mogelijkheid zijn. Namelijk in de GTA SA beta. Uiteindelijk is dat gedeelte met vele andere dingen verwijderd. Vraag me niet waarom. Bekijk nog even dit filmpje voor meer info: Bewerkt: 18 januari 2008 door GTA-fan2 Reageren
Donwell Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Ik heb nog een troost voor je voor de car washes, waar je ook geen nieuw spel voor hoeft te gebruiken. Deze mod is hier op het forum gemaakt, en nog niet zo heel lang uit. Het is best netjes in elkaar gezet, dus daar hoef je je ook geen zorgen om te maken. Bij de mod zitten ook nog wat andere extraatjes. Carwash mod Voor installatie moet je eventjes de ReadMe doorlezen, dus dat zou op zich ook geen probleem moeten zijn. Succes. Reageren
The Brasco Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Kortom de beta zou veel leuker zijn geweest om te spelen Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Alle beta´s waren beter. En al helemaal die van gta vc. Reageren
js007 Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Alle beta´s waren beter. En al helemaal die van gta vc. ik heb ooit eens een beta gezien van gta ( ik weet niet meerwelk ) het leek wel gta 4 'niet helemaal natuurlijk' Reageren
Bling Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Alle beta´s waren beter. En al helemaal die van gta vc.Ze hebben bèta-mogelijkheden heus niet zomaar verwijderd, hoor. Waarschijnlijk werkten ze niet 100% naar wens, of hebben ze uiteindelijk andere dingen hiervoor in de plaats gebracht. Een maker haalt namelijk niet iets zonder reden uit een spel. De conclusie "Dat zit niet in de uiteindelijk versie van het spel! Wat stom!" wordt wat dat betreft veel te snel getrokken..Maar goed, dit onderwerp ging over de carwash uit SA, welke inderdaad onbruikbaar is. Het scheen eerst - gezien een trailer en meerdere previews - tot de mogelijkheden te behoren, maar dit idee is dus uiteindelijk geschrapt. Hier zal vast en zeker een logische verklaring voor zijn geweest, maar is alleen niet bij ons bekend. Reageren
wiekash Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Toch is het stom. Je zou het toch leuker vinden met carwash. Tenminste als je erdoor heen zou kunnen lopen. Dan kom je eruit als CLEAN CJ. Best goed want in dat spel doucht geen enkele iemand. Dus dan is hij de cleanste van San Andreas. ODE AAN CLEAN CJ CLEAN CJ RULEZZ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.