Vic Vanc Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Ik zie op wikigta dat je dit moet kopen voor een outfit:Koop een High-Roller Protection Racket. Waar koop je dat? En waar koop je deze:Koop een High-Roller Drugs.Koop een High-Roller Smuggling. Reageren
klaasko Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Ik zie op wikigta dat je dit moet kopen voor een outfit:Koop een High-Roller Protection Racket. Waar koop je dat? En waar koop je deze:Koop een High-Roller Drugs.Koop een High-Roller Smuggling. je koopt een high-rollor ect. door eerst een gebouw te veroveren en dan naar het bortje en dan (als je ps2 hebt) op r3 drukken anders weet ik het niet. je kan die gebouwen zien die je moet veroveren op je mini-map of map blauw is van jou de rest is van vijanden ik hoop dat ik je voldoende info hebt gehad klaasko Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) Heej, Wat ze hiermee bedoelen is het volgende: Elke VCS speler kent het Empire building wel. Bij empire building moet je bedrijven overnemen van rivaliserende gangs. Nadat je 1 overneemt heb je de mogelijkheid om het te kunnen kopen. je kan kiezen uit : - protection racket - pimping - prostitution - Drugs - smuggling - Robbery vervolgens na het kiezen moet je een groote van de bussines kiezen. De prijs verschilt altijd. je kan kiezen uit: - small-time - medium-venture - high-roller De laatste is het duurst. Dus als je een high roller voor een van je zaken koopt krijg je als beloning een outfit. Ik hoop dat je me begrijpt. MvG, GTA-fan2 Edit: haha Precies dezelfde tijd! Bewerkt: 18 januari 2008 door GTA-fan2 Reageren
klaasko Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 (bewerkt) je vergeet echter één ding te zeggen en dat is namelijk dat:als je op het tweede eiland bent kun je de drugs,smulling en robbery vrijspelen.dat doe je door zo`n empire te vernietigen (of hoe je het wil noemen).en dan natuurlijk een empire kopen anders dan wordt hij weer veroverd door je rival gangs Bewerkt: 19 januari 2008 door klaasko Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik heb alle kleren behalve Smart suit en Wet suit ik kan alleen nooit kiezen wat voor kleren ik wil aan trekken Reageren
Dastard Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Dus je kan niet scrollen door je outfits? Heb je dit op andere savegames ook? Is vast een bug. Dit is waneer je je Smart Suit krijgt: Voltooi alle missies voor elk type zaak bij Empire Building. En hier krijg je je Wet Suit: Voltooi de zijmissie Watersports met de 8 Jet Ski-races. Bewerkt: 27 januari 2008 door Dastard Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Dus je kan niet scrollen door je outfits?Heb je dit op andere savegames ook? Is vast een bug. Dit is waneer je je Smart Suit krijgt: Voltooi alle missies voor elk type zaak bij Empire Building. En hier krijg je je Wet Suit: Voltooi de zijmissie Watersports met de 8 Jet Ski-races. Nee ik weet nooit wat ik moet kiezen. ik kan die allemaal wel XD Reageren
klaasko Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Dus je kan niet scrollen door je outfits?Heb je dit op andere savegames ook? Is vast een bug. Dit is waneer je je Smart Suit krijgt: Voltooi alle missies voor elk type zaak bij Empire Building. En hier krijg je je Wet Suit: Voltooi de zijmissie Watersports met de 8 Jet Ski-races. Nee ik weet nooit wat ik moet kiezen. ik kan die allemaal wel XD ik heb zelf smart suit die vind ik erg mooi:p Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 (bewerkt) Die heb ik niet XD. Ik heb nu Cuban Style. Ik zou graag smart suit willen past wel een beetje als ik lekker op zoon katamala ofzo ga of een waterscooter of de redingsmissie. Bewerkt: 28 januari 2008 door Vic Vanc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.