js007 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) Ik wil graag de sims van mijn computer verwijderen maar het lukt niet . Als ik het wil verwijderen zecht hij ' je hebt cd2 nodig om het te verwijderen ' ik steek cd2 er in maar dan zegt hij ' dit is niet de juiste cd' wat is er mis . antwoord Bewerkt: 19 januari 2008 door js007 Reageren
Naudin Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Ik heb geen idee wat het probleem zou zijn. Maar ik kan je wel helpen. Waarschijnlijk moet het lukken met dit lukken! Veel succes! Reageren
js007 Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Ik heb geen idee wat het probleem zou zijn. Maar ik kan je wel helpen. Waarschijnlijk moet het lukken met dit lukken! Veel succes! ik heb het programmatje maar het lukt nog steets niet altijd de melding ' dit is de juiste cd niet ' en ik steek daatwerkelijk cd2 er in . help help help , antwoord Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.