JeGe Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Ik heb een mod gedownload genaamd Snow Andreas. Echter werkt hij niet volledig naar wens.. Want als ik de missie drive thru doe crasht San Andreas. Ik kom dus niet verder. Weet iemand een oplossing please? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Ik heb een mod gedownload genaamd Snow Andreas.Echter werkt hij niet volledig naar wens.. Want als ik de missie drive thru doe crasht San Andreas. Ik kom dus niet verder. Weet iemand een oplossing please? Ik heb bijna het zelfde probleem gehad. Bij mij crasht hij al meteen na de 1e missie. Ik weet misschien wel een oplossing maar ik ben er nog mee bezig. Als het is gelukt hoor je wel van me. Maar ik denk dat de makers van de mod dit expres hebben gedaan. Crasht hij bij jou dan ook in de Kapsalon? Zo ja dan zou je het kunnen proberen door de mod met GAMI te installeren. Maar dan heb je wel oudere versie van die mod. Maar dit houd alleen in dat er minder voertuigen zijn gemod. De sneeuw enzo blijft wel het zelfde. Reageren
Black Force Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 De makers van een mod zouden nooit de game met opzet laten crashen, dat zou erg slordig zijn. En als er bij jouw een missie crasht, zou dat betekenen dat er wat missieobjecten verwijderd zijn of dat er in de MAIN.scm is gemod. Greetz, Black Force Reageren
JeGe Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) De makers van een mod zouden nooit de game met opzet laten crashen, dat zou erg slordig zijn. En als er bij jouw een missie crasht, zou dat betekenen dat er wat missieobjecten verwijderd zijn of dat er in de MAIN.scm is gemod.Greetz, Black Force Dus ik neem aan dat ik het niet kan verhelpen? EDIT: Ik heb storymode opnieuw gestart ZONDER mods ed, en ik crash nog steeds bij die missie Bewerkt: 19 januari 2008 door JeGe Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Black Force als je de mod zelf geinstalleerd zou hebben zou je begrijpen waarom ze dit misschien expres hebben gedaan. Precies die reden kan ik hier net bespreken. Maar als je het wilt weten raad ik je aan de mod zelf eens te installeren en een missie doen. Dan weet je denk ik wel wat ik bedoel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.