js007 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) kan iemand mij zeggen waar ik informatie kan vinden oven gti (ik zoek nu al de hele tijd ) kan iemand mij helpen bij de instalatie ik snap het niet zo goed ( Engels ) Bewerkt: 18 januari 2008 door js007 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 kan iemand mij zeggen waar ik informatie kan vinden oven gti (ik zoek nu al de hele tijd ) >>Hier<< is wat info over GTI, maar dit is niet veel. Als je >>hier<< kijkt kun je GTI/Myriad Islands downloaden, en natuurlijk de info. Reageren
js007 Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) is het gratisch kan ik dan nog op mta spelen ? Kan iemand eens de instalatie eens uitleggen het is wat onduidelijk in het Engels .antwoord Bewerkt: 18 januari 2008 door js007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.