Timos Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 Ik heb de snelheidsmeter van gtagames dot nl gedownload en gedaan wat ik moest doen om hem te laten werken, start ik (probeer ik) vice city opnieuw optestarten doet ie het niet meer... Zal het komen door het programma? Reageren
PatrickW Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 Ik schat de kans groter in dat je toch iets verkeerd hebt gedaan bij de installatie van de snelheidsmeter. Kun je stap voor stap beschrijven wat je gedaan hebt? misschien kunnen we er dan achter komen wat er is misgegaan .. Reageren
Timos Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Ik heb het programmatje geunzipt en geplakt in de map: Rockstar Games -> Gta Vice City -> Waar je dan komt heb ik hem geplakt... Reageren
PatrickW Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 En wat gebeurd er dan als je VC probeert te starten ? tot hoever gaat het goed ? Reageren
Timos Geplaatst: 20 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 De helft van mijn beeld word zwart De andere helft blijft mijn achtergrond en me startbalk verdwijnd Dus het gaat goed tot ik op het icoontje klik om hem te starten... Reageren
PatrickW Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 En als je de files weer weghaalt die je in die directory hebt gezet? Werkt alles dan weer normaal..... Heel vreemd, ik ken heel veel mensen die deze mod gebruiken ( ik heb hem zelf ook in alle vier de versies staan) en deze problemen heb ik nog niet eerder gehoord.. Je zou kunnen proberen hem opnieuw te downloaden, maar daar verwacht ik niet al te veel van. Reageren
Timos Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 (bewerkt) Ja.. Als ik de file weer weg haal dan doet hij het weer :blink: [Edit] Mag dit topic gesloten? Ik snap hoe het komt Bewerkt: 29 januari 2005 door Timos Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.