Everio Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Heej, ik heb met de mod installer geprobeerd de gilera runner te installeren (hier download je de gilera runner scooter) maar het spel hangt vast in de readme staat iets met textures, maar ik weet niet hoe ik die doe "installeren" dit gaat niet met de GTA mod installer iemand die me kan helpen hiermee? een goede uitleg is voldoende MVG Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Een scooter en een installer gaan al niet samen. Een installer installeert mods niet goed, vooral scooters. Daarom raad ik je IMG Tool aan. Het handmatig vervangen van alels duurt wel langer, máár het resultaat is dan wel perfect als je het goed doet. Als je >>hier<< klikt download je IMG tool en als je >>hier<< klikt heb je een IMG tool handleiding Veel succes Reageren
Everio Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Een scooter en een installer gaan al niet samen. Een installer installeert mods niet goed, vooral scooters. Daarom raad ik je IMG Tool aan. Het handmatig vervangen van alels duurt wel langer, máár het resultaat is dan wel perfect als je het goed doet. Als je >>hier<< klikt download je IMG tool en als je >>hier<< klikt heb je een IMG tool handleiding Veel succes ow ok ja ik weet hoe die werkt.... ben in het begin (vice city vooral) en begin van SA altijd online geweest op dit forum... ben toen zelfs een tijd mod geweest... ik verveel me dus dacht ff SA weer eens installeren en modden haha ga eens opnieuw proberen nu thx ahh tis gelukt thx Reageren
FerryN Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 En tevens ter aanvulling, Met sami gaan dacht ik treinen, vliegtuigen en helis niet samen, en natuurlijk scoots niet. motors lukte bij mij wel veel. wat ik nu heb met sami dat ik sommige back-up mappen niet kan verwijderen, dit is me al 2 keer overkomen dus pas daar ook mee op! En handmatig duurt langer, maar de kans op lukken is veel groter. En doe regelmatig rebuilden, als een model niet werkt(vastloopt als je er een spawnt of tegen komt) dan kun je het beste rebuilden. meestal werkt ie dan wel, maar niet altijd. Greetz Ferryn Reageren
laverd3 Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 ben in het begin (vice city vooral) en begin van SA altijd online geweest op dit forum... ben toen zelfs een tijd mod geweest... ik verveel me dus dacht ff SA weer eens installeren en modden even ter aanvulling van everio, hoe kan je nu mod geweest zijn als je pas 3 berichten hebt gepost? Reageren
bassaaa Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 ik heb nou runner handmatig geinstalleerd maar zijn de heletijd dezelfde kleuren van mijn runner:S hoe kan ik dat veranderen? alvast bedankt! Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Check de carcols.dat , die vind je in de data map Vind de lijn: faggio, 12,12, 13,13, 14,14, 1,2, 2,1, 1,3, 3,1, 10,10 Dit werkt als volgt: Voertuignaam, kleur1,kleur2 , kleur1,kleur2, kleur1,kleur2 Als je dan bijvoorbeeld kleur 1 en kleur 2 naar 70 zet, zal hij rood worden Reageren
joshdeking5 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 ik heb een probleem kijk naar bijlage ik weet niet wat ik moet doen hopelijk kun je me helpen mvg joshua Reageren
Crypteq Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Dat komt omdat Wordpad geen toegang heeft, wat kan je doen: 1. Het bestand op je bureaublad opslaan en dan vanaf het bureaublad kopiëren naar de map. 2. Wordpad als administrator uitvoeren (rechter muisklik > uitvoeren als administrator) en dan proberen. BC7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.