Jump to content

Taxi zonder bordje


Jopper47

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Laatst zat ik aan GTA Vice City'en en toen kwam ik iets vreemds tegen.

Namelijk dit:

taximh0.th.jpg

Als je (goed) kijkt zul je zien dat het bordje met ''taxi'' erop is verdwenen.

Denk niet dat dit een mod is, want GTA VC is bij mij clean!

Zou dit een bug zijn?

Van JohannesV

Bewerkt: door Johannes47
Link to comment
Delen op andere websites

Erg bekend is hij zeker niet, het is namelijk zo ongeveer de zeldzaamste glitch die er is.

Deze wordt veroorzaakt doordat de PC het laden van de taxi niet helemaal goed kan voltooien als de taxi helemaal in beeld komt. Hierdoor is het losse bordje "taxi" nog niet helemaal geladen, en staat daarom ook niet op het dak.

Dit gebeurt dus bij nieuwe PC's praktisch nooit. De meeste spelers maken het ook niet meer dan 1 keertje of helemaal nooit mee. Als je eenmaal een taxi hebt zonder bordje, zal deze taxi het bordje ook niet meer krijgen, ook al zet je em in een garage.

Dus, leuk dat je het gezien hebt, ik denk niet dat het nog vaker gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

in een vorig topic had ik het over een granaat die ik tegen de muur aan gooide maar die ging er doorheen en nu heb ik weer iets:

laats kwam ik een taxi tegen maar die had niet een bordje op zijn dak met taxi er op vond ik wel raar ik heb die taxi in mijn garage gezet.

>>> Door Lantyz: Topic met ouder topic samengevoegd<<<

Bewerkt: door Lantyz
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een bug die je vrijwel nooit tegenkomt. Misschien is dit de allerlaatste keer dat je het ziet. Deze bug komt omdat de taxi is gespawned toen het bordje nog niet geladen was en dus reed hij zonder bordje. Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat je het bordje niet meer erop kunt krijgen (misschien wel in de Pay 'n' Spray, maar ik dacht van niet).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...