Jump to content

Driveby werkt niet in SAMP!

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij mij werkt de driveby niet als ik bij iemand anders in een auto zit. :cry:

Om driveby te doen moet je toch de H gebruiken? :cab:

Ik moet er wel bij zeggen dat ik mijn instellingen op JOYPAD heb staan.

Dan richt hij automatich. :puh:

Dus weet iemand wat het probleen is? en hoe ik dit kan oplossen?

En nog een vraagje vaak als ik bij samp een keer in het menu zit er daarna weer uit ga werkt mijn muis ineens niet meer. :cab:

En soms valt samp dan gewoon vanzelf uit zonder een foutmelding of iets anders heel raar.

Dus wie kan mij met deze problemen helpen?

BVD _O_

Geplaatst:
Bij mij werkt de driveby niet als ik bij iemand anders in een auto zit. :cry:

Om driveby te doen moet je toch de H gebruiken? :cab:

Ja, maar dat kan alleen als je een smg-wapen hebt.

Geplaatst:
En nog een vraagje vaak als ik bij samp een keer in het menu zit er daarna weer uit ga werkt mijn muis ineens niet meer. :cab:

En soms valt samp dan gewoon vanzelf uit zonder een foutmelding of iets anders heel raar.

Dus wie kan mij met deze problemen helpen?

BVD _O_

Dat me je muis is simpel op te lossen: Ga nog een paar keer terug naar het pauze menu en weer terug ingame, dan doet je muis het meestal wel weer.

Die andere foutmelding is gewoon een vastloper, gebeurt wel eens meer. Het kan aan jouw spel liggen, of aan je computer. Het kan ook aan de server liggen waar je op dat moment op speelt.

Het is wel algemeen bekend dat het spelen met modificaties in je spel meer van die soort vastlopers veroorzaakt. Mocht je dus een mod erin hebben zitten, dan kun je deze eruit halen om te zorgen dat het spel minder vaak vastloopt.

En als je je instellingen op joypad hebt staan, doet je toetsenbord het waarschijnlijk niet. Zet je instellingen eens op 'Keyboard' en kijk of het dan wel lukt. (Als je natuurlijk een daarvoor geschikt wapen bij de hand hebt).

Geplaatst:

Ik denk dat het dan aan het wapen ligt.

Want ik heb alleen maar zware wapen bij de hand. :bonk:

Ik ga het meteen proberen. :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...