Jump to content

Puma's Lovely Vehicle Showroom


Puma

Recommended Posts

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Puma

    42

  • Timske

    14

  • Tjerk

    11

  • FerryN

    8

Top Posters In This Topic

Dit heeft naar alle waarschijnlijkheid te maken met de high-polyheid van je gebouw en de goedheid van je videokaart. Ik heb een nVidia G-Force 6200 TC en als ik een redelijk high poly wagen (20.000 poly's) laad in de normale SA wereld, gaat hij constant gebouwen opnieuw laden als ik met de camera draai. Probeer onnodige poly's te voorkomen door geen vlakken aan te maken met veel vierkantjes, terwijl het gewoon een vierkant blijft :Y

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Het gebouw heeft 645 poly's en ik heb een Gforce 6600gt, nog nooit problemen gehad: aan deze twee dingen zal het dus niet liggen, het veranderen van de video-instellingen heb ik al geprobeerd, maar dit werkte ook niet. De objecten staat in een apart IMG bestand.

Kan het aan de hoeveelheid ramen liggen? Ik heb namelijk de ramen van Wang Cars opnieuw toegevoegd in SA, zodat ik ze een andere texture kon geven. Het zou misschien kunnen liggen aan het feit dat ik bijna 50 ramen heb toegevoegd; normaal zou dit geen groot probleem zijn, maar het zijn in dit geval ook nog speciale objecten, namelijk breekbare objecten.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien dit een tamelijk onbekende error is, is dit een geval van Trial and error. Mocht je niet weten wat het inhoud: proberen, proberen en nog eens proberen. Zoeken waar de fout mogelijk ligt, en dan de mogelijke fout veroorzaker veranderen of simpelweg verwijderen. Zorg wel dat je backups maakt, anders ben je misschien in een keer je hele garage kwijt en een foutje is zo gemaakt. Succes!

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

De links en plaatjes zijn gefixed (de downloads werken dus weer) en ik heb een (kleine) site online gezet: klik hier. Hier kun je alle voertuigen bekijken en downloaden. Binnenkort zal ik verschillende andere onderdelen toevoegen aan de site: tutorials, filmpjes, wallpapers en meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal 'm binnenkort wel ergens uploaden..

*plaatje*

*plaatje*

*plaatje*

Het is erg leuk gemaakt Puma, alleen ik heb wat opmerkingen over je texture gebruik.

Het is niet per se dat je de verkeerde textures gebruikt, maar je tiled je textures veels te veel. Daardoor kan het zijn dat je textures gaan flippen ingame (denk aan soort van knipperen als je beweegt met de muis of CJ) en het UVW mappen is niet helemaal in orde. Kijk maar naar de rode pilaren aan de linkerkant sluiten de strepen niet aan bij de rechterkant van de pilaar.

Maar ik heb ook met SketchUp gewerkt en ik weet dat texturen ronduit klote is met SketchUp dus dat neem ik je niet helemaal kwalijk..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...