Rene-GTA Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Leuke mods Puma, vooral die koe en die brandweerwagen. Dat die brandweeman water uit zijn kont komt, droog. Reageren
Timske Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Vette koe Mechien kun je een vogel maken en die vervangen voor een vliegtuig! Groeten Tim Reageren
Venzio Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Het blijft leuk ik heb altijd al op een paard willen rijden.. mischien? Of iets van starwars Reageren
Timske Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Leuke site! En mods ook Groeten Tim! Reageren
js007 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 je pakt een paar auto' s gooit ze in de mixer en bekomt een filmpje met prachtige auto' s Reageren
Puma Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Als je het "auto's" wilt noemen Zo, wintersport is verkwikkend en ik heb alweer wat nieuwe voertuigen bedacht; eerst de Moomoo afmaken. Wat is een voertuig zonder deuren? Er zal hoogstwaarschijnlijk ook een interieur in komen. Reageren
js007 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Als je het "auto's" wilt noemen Zo, wintersport is verkwikkend en ik heb alweer wat nieuwe voertuigen bedacht; eerst de Moomoo afmaken. Wat is een voertuig zonder deuren? Er zal hoogstwaarschijnlijk ook een interieur in komen. dit word zeker een hit geloof me Reageren
Mythbuster Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Damn, echt vet Dat idee van die vogel is ook wel droog, moet je voor op het water een zeehond ofzo maken, of zo'n walrus(nee, niet walvis, tenzij de "deur" de bek is ), met zo'n blubber blubber buik . Over die koe: Maak vleugeldeuren (Of desnoods Gullwing deuren(voor degenen die niet weten wat dat is: Google "Mercedes Gullwing")) En als je dan toch bezig bent: "tunen", b.v. de onderkaak, daar maak je luchtinlaten in, en een grill, zeg maar net alsof het een auto is met dikke bodykit, alleen dan de vormen van de koe, dus b.v. in z'n rug een airscoop(of op z'n hoofd tussen de horens), z'n neus 2 airscoops, z'n staart die zich splitst: 1 kant naar rechts, 1 kant naar links, in de vorm van een spoiler(maar wel de kleuren van de staart behouden zeg maar ), grote wielen waar bijna geen band omheen zit, dat soort dingen. Lijkt me wel droog. Keep it up ouwe. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Vette mods Puma .Ik vin de Holy Pooper de leukste.Ik zit hele tijd mensen te overrijden in een wc hokje . Reageren
Puma Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Ik denk dat ik er behoorlijk trots op mag zijn dat ik een eigen categorie heb op Gtainside.com!! Afgelopen uur heb ik al m'n voertuigen daar geüpload. Wanneer je naar deze pagina gaat en op "Spaßautos (11)" klikt, zul je zien dat in deze categorie alleen maar voertuigen van mij staan (klik hier voor een directe link naar de categorie). Dit is niet als reclame bedoeld, maar ik vind het gewoon enorm vet, dit.. Reageren
Timske Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Vette koe Staat die op GTAinside?? Ik heb hier je RC vliegtuig en Ballon gevonden Groeten Tim Reageren
Tjerk Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Gefeliciteerd Die naam vind ik ook droog: Lolauto's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.