Jump to content

Puma's Lovely Vehicle Showroom


Puma

Recommended Posts

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Puma

    42

  • Timske

    14

  • Tjerk

    11

  • FerryN

    8

Top Posters In This Topic

Als je het "auto's" wilt noemen :sigaar:

Zo, wintersport is verkwikkend en ik heb alweer wat nieuwe voertuigen bedacht; eerst de Moomoo afmaken. Wat is een voertuig zonder deuren? Er zal hoogstwaarschijnlijk ook een interieur in komen.

doorsiq3.jpg

dit word zeker een hit geloof me

:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, echt vet :puh:

Dat idee van die vogel is ook wel droog, moet je voor op het water een zeehond ofzo maken, of zo'n walrus(nee, niet walvis, tenzij de "deur" de bek is :puh:), met zo'n blubber blubber buik :puh:.

Over die koe: Maak vleugeldeuren :7 (Of desnoods Gullwing deuren(voor degenen die niet weten wat dat is: Google "Mercedes Gullwing"))

En als je dan toch bezig bent: "tunen", b.v. de onderkaak, daar maak je luchtinlaten in, en een grill, zeg maar net alsof het een auto is met dikke bodykit, alleen dan de vormen van de koe, dus b.v. in z'n rug een airscoop(of op z'n hoofd tussen de horens), z'n neus 2 airscoops, z'n staart die zich splitst: 1 kant naar rechts, 1 kant naar links, in de vorm van een spoiler(maar wel de kleuren van de staart behouden zeg maar :puh:), grote wielen waar bijna geen band omheen zit, dat soort dingen. Lijkt me wel droog.

Keep it up ouwe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik er behoorlijk trots op mag zijn dat ik een eigen categorie heb op Gtainside.com!! Afgelopen uur heb ik al m'n voertuigen daar geüpload.

Wanneer je naar deze pagina gaat en op "Spaßautos (11)" klikt, zul je zien dat in deze categorie alleen maar voertuigen van mij staan (klik hier voor een directe link naar de categorie).

Dit is niet als reclame bedoeld, maar ik vind het gewoon enorm vet, dit..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...