Timske Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 (bewerkt) Staat inderdaad chique Volgens mij zijn dat van zon soort Adams Familie autos ofniet Do you like my new avater, and the picture in my Handtekening?? Bewerkt: 4 februari 2008 door Timske Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Je ideeën blijven komen zie ik Steeds, alles ziet er nog goed uit, zelfs nog beter vind ik. Al gedacht aan een ruimteraket ? Tom Reageren
Puma Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Mja, iets als Thunderbirds.. Done! Reageren
AwiVC Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Mja, iets als Thunderbirds..Done! <Plaatje> Ziet er goed uit, ik kijk uit naar de ingame screens en vooral je volgende filmpje =]. Ga je als je alle voertuigen hebt veranderd ze in 1 grote conversie plaatsen? Reageren
Puma Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Hier is je ingame screen: De wielen zitten niet op de goede plaats. Ik heb al zitten klieren met die pivots en de coördinaten, maar dat werkte niet. Ik heb het voorwiel aan het linkerachterwiel gelinked, en het achterwiel aan het rechterachterwiel (zodat ze niet draaien wanneer je stuurt). De coördinaten van de dummy's en de bijbehorende wielen zijn hetzelfde, maar toch blijft het probleem. Any ideas? Reageren
AwiVC Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Hier is je ingame screen: De wielen zitten niet op de goede plaats. Ik heb al zitten klieren met die pivots en de coördinaten, maar dat werkte niet. Ik heb het voorwiel aan het linkerachterwiel gelinked, en het achterwiel aan het rechterachterwiel (zodat ze niet draaien wanneer je stuurt). De coördinaten van de dummy's en de bijbehorende wielen zijn hetzelfde, maar toch blijft het probleem. Any ideas? Voor de wielen heb ik niet echt een idee behalve hem i.p.v de hoovercraft ding zetten en dan de hoovercraft een stuk zwaarder maken. Maar de textures zou ik veranderen, ze zijn namelijk bijna/ exact gelijk aan de weg, het ziet er nu niet heel goed uit, net alsof ze doorzichtig zijn. Reageren
Puma Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 De wielen zijn enigszins gefixed, alleen het voorwiel draait niet rond, en de wielen krijgen een heel klein beetje andere textures: work in progress, dus. Reageren
Timske Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) De wielen zijn enigszins gefixed, alleen het voorwiel draait niet rond, en de wielen krijgen een heel klein beetje andere textures: work in progress, dus. Ziet er vet uit Edit: Mechien kun je het stuur langer maken en meer in het midden dat die het stuur vasthoud Anders ziet het er een beetje gek uit :o Bewerkt: 5 februari 2008 door Timske Reageren
FerryN Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Wanneer wordt de hotdog gereleased? Vind hem Ubergeil! Greetz, die flinstonewagen is ook gaaf! Reageren
Puma Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Binnenkort zal ik alle voertuigen releasen. In de toekomst zal er hoogstwaarschijnlijk nog een soort van "über"-Puma'sLovelyVehicleShowroom mod komen, met een eigen showroom, een cheat waarmee er alleen nog maar leipe voertuigen rondrijden en meer.. Reageren
FerryN Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Binnenkort zal ik alle voertuigen releasen. In de toekomst zal er hoogstwaarschijnlijk nog een soort van "über"-Puma'sLovelyVehicleShowroom mod komen, met een eigen showroom, een cheat waarmee er alleen nog maar leipe voertuigen rondrijden en meer.. Met die cheat kan ik je helpen, dat als je die killerclownmod doet, dat er jouw voertuigen rijden of die yakuzacheat. Dit is makkelijk te doen, Kan bijna niet meer wachten! Greetz Reageren
Puma Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Die cheat is niks anders dan een lijntje in "cargrp.dat" veranderen, geen SCM-gedoe dus.. Reageren
FerryN Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Die cheat is niks anders dan een lijntje in "cargrp.dat" veranderen, geen SCM-gedoe dus.. Idd, Niks moeilijks aan, maar daar heb je al ervaring mee zo te zien in je filmpjes. Greetz Reageren
Puma Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 (bewerkt) Toch maar even een showroom in elkaar puzzelen.. Work in progress, nog lang niet klaar. Het enigste probleem is dat, sinds ik aan het gebouw aan het sleutelen ben, de omgeving begint te knipperen en ik zelfs dit krijg: Bewerkt: 11 februari 2008 door Puma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.