Jump to content

Puma's Lovely Vehicle Showroom


Puma

Recommended Posts

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Puma

    42

  • Timske

    14

  • Tjerk

    11

  • FerryN

    8

Top Posters In This Topic

Hier is je ingame screen:

sdfaxh5.jpg

De wielen zitten niet op de goede plaats. Ik heb al zitten klieren met die pivots en de coördinaten, maar dat werkte niet. Ik heb het voorwiel aan het linkerachterwiel gelinked, en het achterwiel aan het rechterachterwiel (zodat ze niet draaien wanneer je stuurt). De coördinaten van de dummy's en de bijbehorende wielen zijn hetzelfde, maar toch blijft het probleem.

Any ideas?

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is je ingame screen:

sdfaxh5.jpg

De wielen zitten niet op de goede plaats. Ik heb al zitten klieren met die pivots en de coördinaten, maar dat werkte niet. Ik heb het voorwiel aan het linkerachterwiel gelinked, en het achterwiel aan het rechterachterwiel (zodat ze niet draaien wanneer je stuurt). De coördinaten van de dummy's en de bijbehorende wielen zijn hetzelfde, maar toch blijft het probleem.

Any ideas?

Voor de wielen heb ik niet echt een idee behalve hem i.p.v de hoovercraft ding zetten en dan de hoovercraft een stuk zwaarder maken. Maar de textures zou ik veranderen, ze zijn namelijk bijna/ exact gelijk aan de weg, het ziet er nu niet heel goed uit, net alsof ze doorzichtig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

wip3vh4.jpg

De wielen zijn enigszins gefixed, alleen het voorwiel draait niet rond, en de wielen krijgen een heel klein beetje andere textures: work in progress, dus.

Ziet er vet uit :D

Edit: Mechien kun je het stuur langer maken en meer in het midden dat die het stuur vasthoud :puh: Anders ziet het er een beetje gek uit :o

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

Binnenkort zal ik alle voertuigen releasen. In de toekomst zal er hoogstwaarschijnlijk nog een soort van "über"-Puma'sLovelyVehicleShowroom mod komen, met een eigen showroom, een cheat waarmee er alleen nog maar leipe voertuigen rondrijden en meer..

Link to comment
Delen op andere websites

Binnenkort zal ik alle voertuigen releasen. In de toekomst zal er hoogstwaarschijnlijk nog een soort van "über"-Puma'sLovelyVehicleShowroom mod komen, met een eigen showroom, een cheat waarmee er alleen nog maar leipe voertuigen rondrijden en meer..

Met die cheat kan ik je helpen, dat als je die killerclownmod doet, dat er jouw voertuigen rijden of die yakuzacheat.

Dit is makkelijk te doen,

Kan bijna niet meer wachten!

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Toch maar even een showroom in elkaar puzzelen..

85004736jv9.jpg

83763590oq8.jpg

54228999bm1.jpg

46440582ts9.jpg

16895533fh6.jpg

Work in progress, nog lang niet klaar. Het enigste probleem is dat, sinds ik aan het gebouw aan het sleutelen ben, de omgeving begint te knipperen en ik zelfs dit krijg:

wtfdu5.jpg

:?

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...