Jump to content

Vraagje over gang wars

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraag: Kan je ook nadat je de story line heb uitgespeeld gang-gebieden veroveren.

Ik ben bijna klaar (nog 3 missies!!!) en ik dacht er opeens aan.

Dan heb ik nog een vraag: Kan je ook de gebieden van Cesars gang veroveren?

Greetz wiekash ^_^

Geplaatst:

Gangterritorium bestaat uit, zoals je al kunt raden, gebieden die beheerd worden door een gang. Je komt voor het eerst in aanraking met deze gebieden in de missie Doberman. In die missie moet je in opdracht van Sweet Glen Park overnemen van de Ballas. Deze optie blijft maar een bepaalde tijd beschikbaar, want als je de missie The Green Sabre gespeeld hebt, dan verdwijnen de gebieden en kan je ze dus niet meer overnemen. Maar wees niet al te droevig, als je de verhaallijn verder speelt, dan kom je aan bij de missie Home Coming. Sweet wordt in deze missie vrijgelaten uit de gevangenis en vraagt aan CJ om hem terug naar Grove Street (The hood) te brengen. Daar treffen ze Grove Street onder leiding van de Ballas aan. Dit wordt Sweet teveel, dus vraagt hij aan CJ om hem te helpen bij het heroveren van dit gebied. Als je deze missie voltooid hebt, dan komt de optie om ganggebieden te veroveren terug! Deze zal je in latere missies nog nodig hebben, want Los Santos is in slechte handen, namelijk die van de Ballas en die van de Los Santos Vagos. Ganggebieden zijn ook het werkterrein van crack dealers, deze zal je alleen in deze gebieden kunnen tegenkomen, daarbuiten wordt er nauwelijks in crack gehandeld.

Bron: Klik ^_^

Geplaatst:
Gangterritorium bestaat uit, zoals je al kunt raden, gebieden die beheerd worden door een gang. Je komt voor het eerst in aanraking met deze gebieden in de missie Doberman. In die missie moet je in opdracht van Sweet Glen Park overnemen van de Ballas. Deze optie blijft maar een bepaalde tijd beschikbaar, want als je de missie The Green Sabre gespeeld hebt, dan verdwijnen de gebieden en kan je ze dus niet meer overnemen. Maar wees niet al te droevig, als je de verhaallijn verder speelt, dan kom je aan bij de missie Home Coming. Sweet wordt in deze missie vrijgelaten uit de gevangenis en vraagt aan CJ om hem terug naar Grove Street (The hood) te brengen. Daar treffen ze Grove Street onder leiding van de Ballas aan. Dit wordt Sweet teveel, dus vraagt hij aan CJ om hem te helpen bij het heroveren van dit gebied. Als je deze missie voltooid hebt, dan komt de optie om ganggebieden te veroveren terug! Deze zal je in latere missies nog nodig hebben, want Los Santos is in slechte handen, namelijk die van de Ballas en die van de Los Santos Vagos. Ganggebieden zijn ook het werkterrein van crack dealers, deze zal je alleen in deze gebieden kunnen tegenkomen, daarbuiten wordt er nauwelijks in crack gehandeld.

Bron: Klik ^_^

Ja dat weet ik wel, maar mijn vraag is: Kan ik gebieden veroveren nadat ik de storyline heb uitgespeeld?

Geplaatst:

Ja dat kan, teminste als je alle gebieden al over hebt genomen voordat je de Storyline hebt uitgespeeld niet. ;)

Geplaatst:
Ja dat kan, teminste als je alle gebieden al over hebt genomen voordat je de Storyline hebt uitgespeeld niet. ;)

Ook dan, want dan zijn er weer gangs die jou terrotorium proberen over te nemen. :)

Geplaatst:

Niet als je alle gebieden hebt overgenomen hoor 2fast, dan zijn de Los Santos Vagos en de Ballas er niet meer. ;)

Geplaatst:
Niet als je alle gebieden hebt overgenomen hoor 2fast, dan zijn de Los Santos Vagos en de Ballas er niet meer. ;)

Ik heb ze allemaal, en nog word ik aangevallen. Zou dat dan aan mijn spel liggen ? :7

Geplaatst:

Dan is er een gebied bij jouw half van jouw 2fast, dat betekend dat een of ander gebied grijs is. Dan word je nog aangevallen. :Y

Geplaatst:

Dat kan kloppen, bovenin Los Santos is een zeer klein gebied wat je bijna niet kan zien. In dit geval bedoelt DenkaanHenk dat het gebied half om half is, je deelt het met de andere gang die daar ook zit. Dat wordt vaak veroorzaakt als je de 2e of 3e (en tevens laatste) ronde van de gangwar verliest. Of het 2e is weet ik niet, het kon ook de 3e zijn.

Geplaatst:
Dat kan kloppen, bovenin Los Santos is een zeer klein gebied wat je bijna niet kan zien. In dit geval bedoelt DenkaanHenk dat het gebied half om half is, je deelt het met de andere gang die daar ook zit. Dat wordt vaak veroorzaakt als je de 2e of 3e (en tevens laatste) ronde van de gangwar verliest. Of het 2e is weet ik niet, het kon ook de 3e zijn.

Ja, het is idd ook bij de 2e wave al zo dat als je dood gaat er 2 gangs heersen. :Y

Geplaatst:

Weird :puh: Heb je puur zelf gezocht op de kaart, dan moet je eens naar pauze>stats>gangs>gang territoria owned kijken, daar staat het aantal dat je hebt en nog moet.

Geplaatst:
Heb het goed bekeken, maar ik heb alles en niks half. :7 Bug in het spel ?

Misschien kijk je niet zo goed. :7

Maak even een screen van je Los Santos map, dan kunnen wij even kijken of het wel degelijk juist is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...