js007 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) game delen wat kan je er mee doen ? psp Bewerkt: 18 januari 2008 door js007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Je hebt nouw niet echt bepaalt zoon duidelijke vraag voor de mensen die je willen helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Je hebt nouw niet echt bepaalt zoon duidelijke vraag voor de mensen die je willen helpen. wat betekend game delen bij de psp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Is dat niet dat je multiplayer kunt (draadloos) binnen een bepaalde afstand? Je moet dan volgens mij wel dezelfde game hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Is dat niet dat je multiplayer kunt (draadloos) binnen een bepaalde afstand?Je moet dan volgens mij wel dezelfde game hebben hoe lang is die afstand dan wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 hoe lang is die afstand dan wel Gewoon, in hetzelfde kamer. Game delen in het hoofdmenu heeft geen zin. Je kunt alleen met meerdere mensen spelen als die ook VCS hebben en dus dicht bij je zijn. Dan moet je in het start menu van VCS naar mulitiplayer gaan en dan moet een iemand een game hosten, en de andere moeten joinen. Game delen (de ander tijdig een "stukje spel geven") werkt dus niet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommy007 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 is dat niet multyplayeren?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommy007 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Is dat niet dat je multiplayer kunt (draadloos) binnen een bepaalde afstand?Je moet dan volgens mij wel dezelfde game hebben ik multyplayer zonder kabel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 Is dat niet dat je multiplayer kunt (draadloos) binnen een bepaalde afstand?Je moet dan volgens mij wel dezelfde game hebben ik multyplayer zonder kabel ik multyplayer ook zonder kabel (kan je dan multplayeren met kabel , nee toch ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Magical-Gamer Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 (bewerkt) nee kan niet met kabel Bewerkt: 19 januari 2008 door Magical-Gamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.