tommy007 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 ik heb gehoord dateringta lcs een verborgen eiland ligt. kloptdit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 ik heb gehoord dateringta lcs een verborgen eiland ligt.kloptdit? Dat is niet in GTA LCS, maar wel in GTA III Het is niet echt een eiland maar de decor van de plek waar Catalina en Claude de bank overvallen. Meer info: Klik MvG, GTA-fan2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) Nee, dit klopt van geen kanten. Het kan het kleine vuurtoren eilandje zijn ten oosten van Portland, maar verder niks. Bewerkt: 18 januari 2008 door DenkaanHenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 ik heb gehoord dateringta lcs een verborgen eiland ligt.kloptdit? Ik denk niet dat er een in LCS een verborgen eiland is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) ik heb gehoord dateringta lcs een verborgen eiland ligt.kloptdit? Mwha.. Eiland is een groot woord.. Het gaat hier om een stukje land wat in een stel gebouwen ligt. Groot is het niet echt. Het stuk is overigens een stuk van de verwoesting die je na de missie Bringing the House Down daar aantreft, in plaats van de gebouwen die er voor de missie stonden. Dit stukje wordt blijkbaar te vroeg geladen. Je hebt CheatDevice nodig om het te bezichtigen, en het is hier te vinden: Edit @ alle hierboven: Whoei.. Allemaal fout! Bewerkt: 18 januari 2008 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 hebt ge het over gta 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 hebt ge het over gta 3 Nee, ASPHALT heeft het over LCS. GTA-fan2 heeft het wel over GTA III. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 hebt ge het over gta 3 Nee, ASPHALT heeft het over LCS. GTA-fan2 heeft het wel over GTA III. ik bedoel tegenover tommy007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 hebt ge het over gta 3 Nee, ASPHALT heeft het over LCS. GTA-fan2 heeft het wel over GTA III. ik bedoel tegenover tommy007 Als je dan goed in z'n post kijk zie je dat hij LCS noemt, én eht staat in het LCS General topic. Dus wat denk je zelf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 hebt ge het over gta 3 Nee, ASPHALT heeft het over LCS. GTA-fan2 heeft het wel over GTA III. ik bedoel tegenover tommy007 Als je dan goed in z'n post kijk zie je dat hij LCS noemt, én eht staat in het LCS General topic. Dus wat denk je zelf? ik heb het hem daarnet gevraagt via msn en hij bedoelt gost town in gta 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.