Dutchy3010 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Toen ik vandaag aan het SCM-scripten was, vond ik wat grappigs, waar ik nog nooit van gehoord had... Als je een wanted level hebt, zodat er helikopters aankomen, moet je op het dak van de garage in Doherty gaan staan. Het deel van de schuine daken (zie de screen hieronder). Op het moment dat je daaruit gaat, komt er een helikopter aan. Ga je er terug op staan, dan draait de helikopter om en gaat hij weg. Zolang je daar blijft staan, wordt er dus nooit op je geschoten van een helikopter. Sterker nog, er komt geen helikopter meer aan! Je staat dus helemaal veilig, want de helikopters komen er niet, en de politie/fbi enzo kunnen er niet komen (mits je niet op het randje gaat staan, uiteraard). Just for fun, leuk om te proberen. Het is door een aantal mensen getest, dus zou het raar zijn als het bij jou niet zou lukken. Het dak in en rond de cirkel dus, waar het schuin afloopt. Hier komt de Helikopter aangevlogen, CJ staat niet op het dak. De helikopter vliegt even door naar de andere kant, CJ staat nog niet op het dak. Op het dak gaan staan, de helikopter draait om... De heli vliegt weg... De heli is uit het zicht verdwenen. Reageren
Bling Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Hahaha! Zo ongelooflijk droog en ongeïnteresseerd weggaan, wanneer je op het groene gedeelte van het dak gaat staan. Ik heb het ook direct getest: het ziet er werkelijk erg stom, maar grappig tegelijkertijd uit! Erg goed opgemerkt! Reageren
PatrickW Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Bij sommige dingen denk ik wel eens, "Hoe kom je er in vredesnaam achter ?" De heli is druk op je aan het schieten, je springt op het schuine deel, en hij vliegt heel rustig weg, prachtig :D Reageren
OG L0g1c Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Lol xD wel weird eigenlijk. Is dat bij al dat soort daken zo, of niet? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Hopen dat het ook op de PS2 versie werkt, ik test het wel op de PC en PS2 versie uit. Reageren
Dastard Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Lol, dit zal mijn minigun z'n munutie niet besparen xD Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Inderdaad, ik heb het ook even geprobeerd en het werkte! Maar dus alleen op het dak staan is niet genoeg. Je moet echt in het 'putje' staan. Filmpje: Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Haha die ga ik ook proberen Goed gevonden! Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Ik heb het ook geprobeert en het werkt! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Inderdaad, ik heb het ook even geprobeerd en het werkte!Maar dus alleen op het dak staan is niet genoeg. Je moet echt in het 'putje' staan. Dat dacht ik eerst ook, maar soms doet hij het wel als je gewoon op het dak staat en soms niet. Maar dat maakt niet zo heel veel uit, IMO. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 lollig dat filmpje want die heliagent zegt ''He i can see my house from here''. Reageren
js007 Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 GOED GEVONDEN ik he het zo uitproberen Reageren
Donwell Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Inderdaad, ik heb het ook even geprobeerd en het werkte!Maar dus alleen op het dak staan is niet genoeg. Je moet echt in het 'putje' staan. Dat dacht ik eerst ook, maar soms doet hij het wel als je gewoon op het dak staat en soms niet. Maar dat maakt niet zo heel veel uit, IMO. Vandaag heb ik het ook maar eventjes uitgeprobeerd, en bij mij gingen ze wel weg toen ik op het dak zelf ging staan, en niet per sé in het kuiltje. Het is inderdaad een grappig gezicht hoe hij opeens langs je scheert en het volgende moment weer verder vliegt. Goed gevonden. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Lol, ik ga het gelijk probeeren! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik geef patrickW gelijk, hoe vind je het in vredesnaam. Mooi gevonden,ook ik zal als ik tijd heb even kijken of het ook werkt op de ps2. Goed gevonden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.