moechy Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Als ik eens tijd en zin heb ga ik het ook eens proberen .Wel handig kan je rustig agentjes neerhalen van daar Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 als je daar per toeval gaat staan, en in een keer vliegt de heli weer weg, dan valt dat wel op, maar toch wel goed gevonden Reageren
Tjerk Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Goed gevonden, moet ook maar eens proberen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 als je daar per toeval gaat staan, en in een keer vliegt de heli weer weg, dan valt dat wel op, maar toch wel goed gevonden Nou, normaal gesproken niet, maar ik ging bewust op dat dak staan om even te "rellen". Cheat "turnuptheheat" gebruikt, en voila: 4 sterren. Even lekker iedereen afknallen. Dus ik dacht, laat ik in het midden gaan staan, misschien kan de helikopter me dan niet raak schieten (er staat immers nog een deel dak voor) en sta ik even veilig. Veiliger dan ik gedacht had dus, maar mijn aandacht was bewust op de heli gericht. Reageren
hielkeh Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Leuk gevonden! Ik heb het ook gedaan en het werkt perfect. Lekker vanaf het dak de politie uitschakelen met granaten XD. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Dit heb ik al een keer op Youtube gezien.. Even goed wel grappig dat de heli dan hellemaal uit het zicht is. Reageren
PSVer Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Wel goed gevonden. Net ook uitgeprobeert en het werkt echt. Hoe het komt weet natuurlijk niemand Maar heb je het gevonden? Gewoon erop staan toen je wanted level kreeg? Wel heel toevallig Reageren
hielkeh Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Ja, hoe het komt begrijp ik echt niet. Zou het iets zijn met de coordinaten, dat die plek bijv. op 0 0 0 ligt? (dat is natuurlijk niet zo hoor). Het is voor mij een raadsel. Reageren
Venzio Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Geprobeert en het werkt ook bij mij Zaterdag maar ff op me PS2 testen ik edit dit bericht dan wel Reageren
Marvin... Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Ik heb dat ook geprobeert en het werkt goed, ik had altijd al last van die helikopters, dan moest ik de hele tijd weer een minigun bij de hand hebben en nu niet meer, is egt handig! Goed gevonden! (En dat is wel heel toevallig om te vinden, maja met een beetje (heel veel) geluk... ) Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Geprobeerd, en het werkte. Ik heb er ook 10 screens van gemaakt, een .rar met de screens zit in de bijlagen. Reageren
game~skater Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 ik heb het geprobeerd, ik hoef er alleen over heen te lopen en ze zijn weg ik had ook bj 4 sterren dat er een swat gastje uit hing en toen die heli weg vloog het gastje bleef er toch maar aan hangen Reageren
Berrus Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Ik denk dat het komt omdat de politie denkt dat je binnen staat. Als je de politiehelikopter achter je aan hebt, en je gaat in die halve gebouwen achter de garage staan (of ergens anders onder/binnen, dan gaan ze ook weer weg. Misschien zit er een bug in het spel die de helikopter laat denken dat als je tussen die twee daken van de garage staat, je dan binnen in dat gebouw bent. Maar evengoed, leuk gevonden. Zal het ook eens proberen. Reageren
Bigsmoke!!! Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ik denk dat het komt doordat die plaats eigelijk helemaal niet op de map staat. Want er zijn volgens mij nergens anders in de game plaatsen waar je met CJ,s elke voet op een ander schuin stukje kunt staan. Waardoor je dus eigelijk niet meer op de map staat. Want dat zelfde effect heb je ook als je naar beneden valt. Want als je aan het vallen bent gaan de Heli,s ook weg. Zodra je op de grond terecht komt komen ze weer terug. Maar dit werkt niet met een jetpack op. Echt alleen als je los in de lucht bent. Reageren
Dastard Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ik denk dat het komt doordat die plaats eigelijk helemaal niet op de map staat.Want er zijn volgens mij nergens anders in de game plaatsen waar je met CJ,s elke voet op een ander schuin stukje kunt staan. Waardoor je dus eigelijk niet meer op de map staat. Want dat zelfde effect heb je ook als je naar beneden valt. Want als je aan het vallen bent gaan de Heli,s ook weg. Zodra je op de grond terecht komt komen ze weer terug. Maar dit werkt niet met een jetpack op. Echt alleen als je los in de lucht bent. Als je naar beneden valt, is de heli er nog. Dit is gewooon een handige bug die Dutchy gevonden heeft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.