Timske Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) Hey Sims 2 Fans Ik kan wel filmpjes op me tv krijgen, Hardcore uit me boksen laten springen Maar ik weet niet hoe ik me models plaats.. Weet iemand hoe het moet pm me!! Groeten Tim Edit: Ik kan ook wapens dragen en ermee schieten Bewerkt: 19 januari 2008 door Timske Reageren
WWW.outer Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 (bewerkt) op deze site is een programma the downloaden waarmee je dingen in de sims 2 kan zetten, en via deze site kan je ook vanalles downloaden hier en op die site moet je dan zoeken naar een programma Q-xpress installer, die download en instaleert de dowloads dan edit: ik heb je een PB gestuurd zoals je vroeg, ik hoop ook dat je hiermee vergenoeg komt, zoniet PB dan maar. Bewerkt: 19 januari 2008 door WWW.outer Reageren
Timske Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 (bewerkt) Dat wis ik al, maar moet voor te moddelen hebben he Maar ik lees dalijk je PB wel Groetjes Tim Sorry voor dubbelpost .. >>> Door Froodooo: Posts samengevoegd.<<< Maar ik heb mechien leuke dingen om je spel leuker te maken: Klik hier voor de reclame van een Lamborghini!! Zet hem hier neer: Mijn Documenten/EA games/Sims2/Movies/Broadcast/Commercials En je zal hem een keer op Tv zien Zo kun je ook je eigen filmpjes erin zetten.. Auto's met animations!!!: Ferrari Enzo [Animatie] Lamborghini [Animatie] Edit! Zet de autos hier neer: Mijn Documenten/ EA games/ Sims2/ Downloads! Enjoy! Bewerkt: 19 januari 2008 door Froodooo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.