RuftCrush Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Heey allemaal. Nou de titel zegt het al, dit is het grote RFOM topic. Je kan hier alles kwijt wat je kwijt wilt over RFOM. Van Campaign tot Samenspel, en van Multiplayer tot Online. Heb je vragen, stel ze dan Ff wat ik zelf van RFOM vind: Een top game die in mijn ogen nog steeds met trots naast de andere nieuwe PS3 spellen kan staan. De verhaallijn is absoluut fantastisch en de afslachtingen in het online spel blijven helemaal top. Zelf ben ik een Supreme Commander, de RFOM kenners kennen die rank vast wel, de allerhoogste rank is dat. Vijf sterren met 3 kleine sterretjes ernaast. En ik ben er trots op! Als je wilt kan je me als vriend toevoegen op Resistance. Mijn account heet RuftCrush, dat is natuurlijk vanzelfsprekend lol. Reageren
Dastard Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Ik zal vandaag nog eens proberen op RFOM te gaan Crush, zoals je al zag speelde ik gisteren The Orange Boxvan 17u tot 20 u.. Ikzelf ben Korpssergeant Reageren
RuftCrush Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Okay dan gaaf! En wat is jouw account name op RFOM? Dan kan ik je toevoegen Ken je trouwens www.myresistance.net ? Daar kan je skins krijgen voor de online gameplay. Onder andere Ratchet & Clank spullen, en een heleboel Cloven skins. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik heb dat spel en ik heb al uitgespeeld. Dat is eerste spel van ps3 die ik heb uitgespeeld. Reageren
RuftCrush Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Het speel uitspelen is 1, maar speel je ook wel 's online? Reageren
philip14 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Hier nog wat info over RFOM 2: We gaan waarschijnlijk al best wel snel genieten van een nieuw deel. De nieuwe Resistance staat namelijk gepland voor de herfst 2008. Leuk, hoor ik je denken, maar wat de neuk is er nieuw dan? Nou, best veel! Er zijn twee gamemodes speelbaar. Een single-player en een co-op mode. Vooral de co-op optie is dope. Die kan je namelijk offline met z’n tweeën spelen en online met z’n achten! Ja inderdaad, met z’n achten, maar als je dacht dat al veel was, hou je onderbroek maar flink vast, want de game is online met z’n zestigen (60!) te spelen! De multiplayer zal nu de mogelijkheid bieden om met verschillende klassen te spelen zoals Heavy weapons, Special ops en de Medic. Er zullen ook voertuigen inzitten zoals de door chimera gemaakte Stalker die onzichtbaar kan worden. Ook schijnt het zo te zijn dat bepaalde maps random worden opgebouwd. Dit betekent in feite dat elke map nooit precies hetzelfde zal zijn. Hoever dit gaat is nog onbekend, maar wij zitten zelf te denken aan verschillende spawn points, verschillende locaties waar de vette guns liggen en dat soort dingen. Het idee is natuurlijk supervet, maar je kan je afvragen of dit de multiplayer mode wel ten goede komt. Er is namelijk niks leuker dan de maps een beetje uit je hoofd te leren. Een beetje ontdek je plekje weet je wel?! Maar goed, één ding is zeker, de maps zullen zo wel lekker fris en fruitig blijven aanvoelen. De informatie komt van een Nederlandse gamesite Reageren
studio dewolf Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Nee,ik speel niet online. Later misschien. Reageren
RuftCrush Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Hier nog wat info over RFOM 2:We gaan waarschijnlijk al best wel snel genieten van een nieuw deel. De nieuwe Resistance staat namelijk gepland voor de herfst 2008. Leuk, hoor ik je denken, maar wat de neuk is er nieuw dan? Nou, best veel! Er zijn twee gamemodes speelbaar. Een single-player en een co-op mode. Vooral de co-op optie is dope. Die kan je namelijk offline met z’n tweeën spelen en online met z’n achten! Ja inderdaad, met z’n achten, maar als je dacht dat al veel was, hou je onderbroek maar flink vast, want de game is online met z’n zestigen (60!) te spelen! De multiplayer zal nu de mogelijkheid bieden om met verschillende klassen te spelen zoals Heavy weapons, Special ops en de Medic. Er zullen ook voertuigen inzitten zoals de door chimera gemaakte Stalker die onzichtbaar kan worden. Ook schijnt het zo te zijn dat bepaalde maps random worden opgebouwd. Dit betekent in feite dat elke map nooit precies hetzelfde zal zijn. Hoever dit gaat is nog onbekend, maar wij zitten zelf te denken aan verschillende spawn points, verschillende locaties waar de vette guns liggen en dat soort dingen. Het idee is natuurlijk supervet, maar je kan je afvragen of dit de multiplayer mode wel ten goede komt. Er is namelijk niks leuker dan de maps een beetje uit je hoofd te leren. Een beetje ontdek je plekje weet je wel?! Maar goed, één ding is zeker, de maps zullen zo wel lekker fris en fruitig blijven aanvoelen. De informatie komt van een Nederlandse gamesite Hey man dank je wel! Ik had nog niet eerder gehoord over de multiplayer opties en de random maps. Echt top! Kan serieus niet wachten tot RFOM2 uitkomt Reageren
thug Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Nee,ik speel niet online. Later misschien. jij mist wat Reageren
RuftCrush Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Nee,ik speel niet online. Later misschien. jij mist wat Zeeekeer! Online is juist veel leuker dan Campaign. Ik bedoel... Boelewoelewoeb!!!! Reageren
thug Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 nu het toch het grote resistance fall of man topic is. welke online rank hebben jullie? Reageren
philip14 Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Er zijn wat nieuwe screens verschenen van Resistance 2: http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=9132 Reageren
RuftCrush Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 nu het toch het grote resistance fall of man topic is.welke online rank hebben jullie? Je hebt rank 1 t/m 60. Als je 60 bent, ben je een ownage machine. Vijanden vrezen je, teamgenoten aanbidden je. Rank 60 ownage machines kennen geen genade, ze pwnen iedereen zonder pardon, en eindigen altijd eerste. Ik ben rank 60 Reageren
Froop Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 nu het toch het grote resistance fall of man topic is.welke online rank hebben jullie? Rank 60 ownage machines kennen geen genade, ze pwnen iedereen zonder pardon, en eindigen altijd eerste. En wat als er meerdere mensen van level 60 zijn? Reageren
philip14 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 nu het toch het grote resistance fall of man topic is.welke online rank hebben jullie? Rank 60 ownage machines kennen geen genade, ze pwnen iedereen zonder pardon, en eindigen altijd eerste. En wat als er meerdere mensen van level 60 zijn? Dan word het dringen op de 1e plaats Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.