RuftCrush Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 nu het toch het grote resistance fall of man topic is.welke online rank hebben jullie? Rank 60 ownage machines kennen geen genade, ze pwnen iedereen zonder pardon, en eindigen altijd eerste. En wat als er meerdere mensen van level 60 zijn? Oei da's een scherpe opmerking... Mijn plan bleek niet waterdicht te zijn. Nou uhmm tsja ik denk dat als er meerdere zijn het inderdaad dringen wordt lol. P.S. Hoera het is al een heet topic xD Boelewoelewoeb! Reageren
RuftCrush Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Aanschouwt gij mijn ownage filmpje. Ik heb dit filmpje gemaakt door middel van de 2 über vetste previews/trailers van RFOM te combineren, en dat ook nog te combineren met wat gameplay. Daarna heb ik er ook nog een stuk muziek in geplaatst. Nou niet daarna, maar gewoon tijdens het filmpje lol dat was niet logisch okay. In ieder geval, Enjoy! Reageren
Rullez Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Beste mensen, Ik heb net een kamer aangemaakt met de naam 'Nederland Only' Dus hebben jullie zin om te komen. Join dan, Rullez Reageren
RuftCrush Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Beste mensen,Ik heb net een kamer aangemaakt met de naam 'Nederland Only' Dus hebben jullie zin om te komen. Join dan, Rullez Ik denk dat ik nu een beetje te laat ben, lol Wat is je PSN account naam? Reageren
Rullez Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Beste mensen,Ik heb net een kamer aangemaakt met de naam 'Nederland Only' Dus hebben jullie zin om te komen. Join dan, Rullez Ik denk dat ik nu een beetje te laat ben, lol Wat is je PSN account naam? Cranker1993 Ik ga vanavond 'Capture The Flag' doen. Als jij mij even toevoeg. Dan stuur ik wel een uitnodiging rond half 9. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 (bewerkt) :o ik wist niet dat hier een topic van was. Mijn rank weet ik niet zo uit me hooft maar ik weet wel dat ik ongeveer 1000 kills heb. (of waren het nouw 1000 deaths?) Bewerkt: 11 februari 2008 door Gta-killer Reageren
thug Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 ik kan zaterdag en zondag wel eens online komen op resistance iemand zin? de uren spreken we wel af Reageren
Rullez Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 ik kan zaterdag en zondag wel eens online komen op resistanceiemand zin? de uren spreken we wel af Ik heb zaterdag wel zin. Add mijn PSN: Cranker1993 Reageren
thug Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 nu zaterdag kan ik online komen. tussen 20u tot 00u mijn psn:absm gaan we de room met of zonder wachtwoord doen? room name:BE vs NL Reageren
Rullez Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Ik kom waarschijnlijk ook wel. En natuurlijk mmet wachtwoord. Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Ik vind RFOM online bagger saai. Ik zat dat spel online te doen maar dat zuigt ik heb nog nooit zoon slechter online game gezien. Als je denkt dat ik het spel nu af zit te kreken dan heb je het goed mis want de singelplayer is anders harstikke leuk, mooi verhaal, mooie omgeving. Wat ik ook heel leuk vind aan RFOM is dat je met zijn tweeen de de singelplaiyer kan doen, dat heb je ook niet in elke game. Reageren
thug Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Ik vind RFOM online bagger saai. Ik zat dat spel online te doen maar dat zuigt ik heb nog nooit zoon slechter online game gezien. Als je denkt dat ik het spel nu af zit te kreken dan heb je het goed mis want de singelplayer is anders harstikke leuk, mooi verhaal, mooie omgeving. Wat ik ook heel leuk vind aan RFOM is dat je met zijn tweeen de de singelplaiyer kan doen, dat heb je ook niet in elke game. saai online?? ben je hellemaal ofwel ben je slecht online daarom vindt jet het niet leuk ik had dat ook vroeger het is kwestie van oefenen ofwel ben FPS hater Reageren
michaelfivez Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 nu het toch het grote resistance fall of man topic is.welke online rank hebben jullie? Rank 60 ownage machines kennen geen genade, ze pwnen iedereen zonder pardon, en eindigen altijd eerste. En wat als er meerdere mensen van level 60 zijn? Dan word het dringen op de 1e plaats Ik ben rank 40 of zo en eindigde (toen ik nog vaka speelde) ook vaak als 1e of 2e hoor Reageren
thug Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 nu zaterdag kan ik online komen.tussen 20u tot 00u mijn psn:absm gaan we de room met of zonder wachtwoord doen? room name:BE vs NL is hier iemand online geweest dan? ik kon niet er was in de buurt een fuif. sorry . Reageren
Rullez Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 nu zaterdag kan ik online komen.tussen 20u tot 00u mijn psn:absm gaan we de room met of zonder wachtwoord doen? room name:BE vs NL is hier iemand online geweest dan? ik kon niet er was in de buurt een fuif. sorry . Ik was er waarschijnlijk wel. Maar dan in een andere game. De volgende keer als je een keer online wilt. STuur mij dan maar een berichtje op PSN. Mijn PSN is 'Cranker1993'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.